2/28/2017 11:42:00 AM

Egmont- Gole wszech czasów

Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis, dla prawdziwych małych i tych większych fanów piłki nożnej. 



Gole wszech czasów to książka idealna na prezent dla takich właśnie fanatyków piłki nożnej, bowiem znajdziemy w niej wszystkie najciekawsze, najistotniejsze gole wszech czasów.

Książka jest bardzo ciekawa, moim zdaniem. Piękne ilustracje w pamiętnych meczy oraz kluczowi zawodnicy, zawodnicy, którzy zapisali się w historii futbolu na świecie. Znajdziemy w niej nie tylko opowieści o najciekawszych golach ale także ciekawe anegdotki o zawodnikach . Na kolorowych ilustracjach dołączonych do opowiastek o golach mały fan ma szansę zaobserwować jak zmieniał się ten sport na przestrzeni lat.




Sama poznałam opowieść o wspaniałym zagraniu Maradony. Wcześniej wiedziałam jedynie, że ktoś taki był i grał i był dobry, a teraz wiem, że to człowiek, który na zawsze zapisał się w historii futbolu. Teraz ja- matka będę mogła opowiadać swojemu dziecku, jeśli będzie nadal wykazywać zamiłowanie do piłki nożnej o wielkich sławach. Wcześniej nie wiedziałam nic poza tym, że piłka jest jedna, bramki dwie i wkurza mnie wieczne faulowanie;) Teraz poznałam historię nie tylko Maradony, ale i Messiego, Ronaldo, a nawet Lewandowskiego. 





Książka może wydawać się mało ciekawa, przecież teraz internet zawiera wszystko, ale to tylko takie mylne pojęcie. Książka Gole wszech czasów pokazuje całą historię, wszystko ze sobą tak współgra, że można przeżywać te gole tak jakby się oglądało mecz i to nie jest to co znajdziemy w internecie.

Ja polecam gorąco tą książkę, bo będzie to wspaniały prezent dla fana futbolu:)
Zapraszam do Egmont i Galaktyki Czytelnika:)

8 komentarzy:

  1. :) teraz mi już przeszło ale jak byłam nastolatką zamiast wzdychac do pisoenkarzy czy zespołów wzdychałam do piłkarzy :P taka książka by mi sie wtedy przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka nie jest w kręgu moich zainteresowań na pewno mężowi spodobałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z czasem ta książka zasili moją część książek w naszej domowej bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam takich ksiazek ,ale znam pare osob,ktore z checia by ja przeczytaly :9

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwisko zobowiązuje :-) a w domu mam2 fanów ktorych książka by zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka. Dodam, że popyt na nią jest nie tylko wśród męskich czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  7. w internecie często są wiadomości nie sprawdzone do końca, a ktoś pisząc książkę jeszcze taką : to musi w niej zawrzeć tylko sprawdzone informacje :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger