2/27/2017 10:46:00 AM

Wełnogród - szydełkowy miś

Jakiś czas temu w naszym domu znalazł swój domek także szydełkowy miś od Wełnogród. Miś wykonany na szydełku z niezwykłą starannością, z dbałością o najmniejszy szczegół, o każde oczko.


Miś jest niewielkich rozmiarów, więc będzie idealnym przyjacielem dziecka na wakacyjne wyprawy czy przedszkole wycieczki. Miś jest mięciutki i miły w dotyku. Jest coś w nim, co powoduje że przypominam sobie czasy mojego dzieciństwa, to oczka. Ma te sama brązowe szkliste oczka co mój ukochany miś z dzieciństwa i sprawia, że ciepło się robi na serduchu. Mój syn także zwrócił uwagę na te oczka:)

Miś odbył już z nami nawet swoją podróż, jechaliśmy na noc do dziadków, więc kazałam synkowi spakować do torby misia, z którym śpi. Oprócz swojej przytulanki do snu zapakował także misia od Wełnogród, bo koniecznie musiał się nim pochwalić przed dziadkami:)



Miś ma bardzo przyjemne kolory i jest wykonany naprawdę bardzo starannie i solidnie, można pociągać za łapki, rozciągać i nie popruje się.


Bez problemu można go także w każdej chwili wyprać , nic się mu nie stanie. Będzie idealnym pomysłem dla małego dziecka i dla starszaka jako taki "słonik" na szczęście, który można zabrać ze sobą wszędzie.

Ja polecam Wam Wełnogród :)

7 komentarzy:

  1. słodziak i to w kolorze który bardzo lubie a misie są ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale slodziaczek. Ojj dużo pracy i serca zostało w Niego włożone

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mala rzecz a ile w niej pracy bylo śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny misiaczek :)) i ten cudny kolorek i te duże ślipki <3 do zakochania jeden krok:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny misiek. Mały ale dzięki temu dziecko może go mieć zawsze przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy :) Niedużych rozmiarów jednak cieszy bardzo.Bardzo pieczołowicie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie umilał dzieciom czas na wyjazdach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger