2/20/2017 02:14:00 PM

Drawings by Dominika- Poduszka ręcznie malowana

Na blogu jeszcze trwa konkurs w roli głównej z poduszkami, a ja zapraszam na opinię o jednej z nich.

Pani Dominika to bardzo skromna osoba, a zarazem bardzo utalentowana. Poduszki, które tworzy malowane są ręcznie, z dbałością o każdy szczegół.



Podusie są przepiękne, ale do tego i bardzo dobre jakościowo. Są wykonane tak by nie tylko cieszyły oko, ale i jak najlepiej służyły. Poszewkę z malunkiem można prać, postępując zgodnie z wytycznymi na etykiecie piękne barwne obrazki pozostają nienaruszone.






Poszewka po praniu nie wyciąga się, nie strzępi i nie traci na wyglądzie, jest tak samo piękna i barwna jak za pierwszym razem, a do tego obrazek na pewno nie rozmaże się i nie puści koloru farbując pozostałe pranie.



Podusia u nas służy jako ozdobna ale i jako podusia na krótkie drzemki, które ostatnio jakoś wróciły do łask mojego małego Łobuza. Podusia nie odkształca się i nie zauważyłam by gniotła się zbytnio.
Na łóżku pięknie się prezentuje, świetnie się sprawdza i do tego mały tester jest z niej bardzo zadowolony, a ja wraz z nim.



Świetna jakość, staranne wykonanie i ich niepowtarzalność, unikalność to niewątpliwie cechy, które wyróżniają podusie Pani Dominiki.
Ja serdecznie Wam polecam i zapraszam do Drawings by Dominika.

6 komentarzy:

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger