9/18/2014 02:01:00 PM

Butelka Canpol Babies – EasyStart Owoce


Dość długo zwlekałam z opinią na temat butelek, ponieważ testowaliśmy je na wszystkie możliwe sposoby.
Dostaliśmy się do testów na bangla.pl i takie oto 3 buteleczki dostaliśmy w paczuszce:

Co prawda najmniejszej buteleczki nie używałam, postanowiłam podarować ją mojej sąsiadce, która bardzo sobie chwali butelkę. Ona co prawda karmi piersią, ale buteleczki używa do podawania swojej córeczce picia. Mała chętnie z niej korzysta i nie ma żadnych problemów z akceptacją smoczka, lub tez później piersi mamy- jak to nieraz niestety się dzieje z takimi małymi dzieciaczkami. Karmienie naprzemienne jest możliwe, bez zbędnych łez i krzyków maluszka.
Pozostałe dwie butelki testowałam sama i muszę przyznać, że żałuję bardzo, że wcześniej ich nie znałam. Ja sama karmiłam swojego malucha butlą od 3 miesiąca i mieliśmy straszne problemy, a teraz mamy taką wygodę. Co prawda mój synek już ma roczek i sam sobie potrafi czasem przytrzymać butelkę, oczywiście jak mu się chce, bo to taki leniuszek jest. Ale przyznam szczerze wyprofilowanie butelki jest fantastycznie idealnie dopasowuje się do ręki. Nareszcie mogę spokojnie jedną ręką karmić, a drugą robić coś zupełnie innego i nie ma obaw, że butelka mi się wyślizgnie kiedy mój synek uderzy w nią rączką. Duży plus to 3 rozmiary butelek dzięki czemu można dobrać je do wieku maluszka. Kolorystyka butelek jest bardzo przyjemna i miła dla oka, zauważyła bardzo duże zainteresowanie obrazkami i napisami na butelkach, jakie wykazywał mój synek. Jeszcze wrócę do rozmiarów. To duży plus dla firmy, że postanowili produkować butelki w 3 rozmiarach, przyznam że uciążliwe było dla mnie używanie dużych butelek kiedy mój maluszek miał 3 miesiące, ale firma której używałam nie produkowała mniejszych, tak samo jeśli chodzi o największy rozmiar to niewiele jest firm, które produkują butelki o takiej skali i niestety często mamy robią mleko na raty dzieciom swoim. Także uważam, że 3 rozmiary butelek to idealne rozwiązanie dla każdej mamy, bo w miarę potrzeb może zmienić butelkę na większą.
Kolejną zaletą butelek EasyStart jest szeroki otwór, dzięki czemu bez trudu się je czyści, ale i też zniknął problem rozsypanego mleka, czy kaszki. Zatyczkę butelki łatwo się otwiera, nie ma przecieków, nigdy nie zdarzyło mi się żeby nastąpiło tzw. zassanie smoczka. Smoczek oprócz kształtu, który przypomina pierś mamy, jest także wykonany z dobrej jakość silikonu, nie żółknie, nie rozdziera. Ma widoczne zawory odprowadzające powietrze i zapobiega kolkom. Podczas karmienia smoczek nie zasysa się i nie wciąga do środka.
Kolejną zaletą butelek jest ich kompatybilność z innymi akcesoriami EasyStart. W domu akurat mam laktator, sprawdzałam i potwierdzam idealnie współgrają ze sobą.
Skala na butelce jest bardzo wyraźna i nie zmywa się, tak samo jak obrazki z butelek, również pomimo częstych myć nie schodzą.
Zawory antykolkowe zdają egzamin, chociaż u nas mały ma już roczek więc z kolkami raczej problemów nie mamy, ale bynajmniej kanaliki-zawory na pewno odprowadzają zbędne pęcherzyki powietrza, dzięki czemu nie ma problemu z wciąganiem się smoczka do środka butelki.
Moja ocena butelek jest pozytywna, nie mogło być inaczej i polecam mamą, zarówno tym, które karmią piersią i czasem chciałyby sobie wyjść i dokarmić dziecko butelką, jak i mam które karmią wyłącznie butelką- ta butelka sprawdzi się dla każdej z Was.

P.S. Największego plusa bym zapomniała Wam napisać, butelki do kupienia są z różnymi smoczkami, nie trzeba kupować butelki ze smoczkiem 0+ i dokupować smoczka np. 3m+.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger