1/25/2016 04:32:00 PM

Polska Aronia- Czarny Bez BIO

Zima to bez wątpienia czas przeziębień gryp, dlatego warto pomyśleć jak z nimi walczyć, domowym sposobami. Ja jestem z tych osób co wystrzegają się tabletek, tabletki to już ostateczność, kiedy nie działają moje sposoby. Jednym z niezawodnych sposobów na przeziębienie, czy nawet przemarznięcie na dworze jest herbatka z miodek, cytryną i czarnym bzem. Czarny bez działa cuda.

Do tej pory używałam czarnego bzu jako ziół do zaparzania, ale odkryłam sok bio z czarnego bzu od Polska Aronia i jestem nim zachwycona. Nie muszę czekać aż zaparzą się pod przykryciem ziółka, tylko robię sobie herbatkę, czekam chwilkę by nie była wrzątkiem, dolewam czarnego bzu , dodaję sok z cytryny i łyżeczkę miodu. To moje idealne połączenie dzięki któremu póki co cieszę się zimą bez przeziębień, gryp i innych chorób.





Sok bio z czarnego bzu od Polska Aronia nie zawiera sztucznych ulepszaczy, nie jest słodzony, jest naturalny, w smaku dość kwaśny, ale przez to mam pewność, że zdrowy. Czarny bez to także świetny pomocnik regulujący trawienie i pracę nerek. Ma właściwości napotne, dzięki czemu pomocny jest w walce z gorączką, ale ma także właściwości moczopędne, dzięki czemu reguluje pracę nerek. A co więcej przyczynić się może do obniżenia ciśnienia tętniczego.




Pijąc czarny bez czuję się dużo lepiej, zauważyłam u siebie dużą poprawę jeśli chodzi o samo trawienie, a to przydatne w procesie mojego odchudzania :)
Sok można pić rozcieńczony wodą lub tak jak ja dodając do herbaty. Nie trzeba go wiele, wystarczą 2-3 łyżeczki, a tym samym butelka o pojemności 500 ml starczy na bardzo długi okres czasu.

Uważam, że warto mieć taki sok w domu, bo nawet dla dziecka do podania w razie przeziębienia okaże się bardzo pomocnym, no i zdrowym.

Ja polecam Wam sklep Polska Aronia i zapraszam do polubienia ich strony na facebooku

9 komentarzy:

  1. jest zdrowy i skuteczny a do tego wydajny takze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam aronie,jak dotąd widywałałm takie cudeńka z żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śuper sok zawsze mam pod reka robie go na zime i mam wrazie chorobska

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nigdy sok z czarnego bzu nie piłam.Musi być świetny a na ten okres przeziębień jest też wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aronia jest doskonała na problemy z nadciśnieniem ale nadmiar nie jest dobry bo obniza je

    OdpowiedzUsuń
  6. mało kiedy piję soki tego typu zawsze warto jednak posmakować

    OdpowiedzUsuń
  7. Aronia juice can be drunk year long, not only in winter. That's how you build strong immuno defenses and take advantage of its antioxidant properties. You can easily drink 100ml per day.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger