8/10/2015 11:49:00 AM

Enklare Natural Cosmetics Naturalne mydła


Mydełka te testowałam razem z moją mamą, ona jedno i ja jedno. 


 

Obie jesteśmy tego samego zdania- mydła są rewelacyjne. Polecam dla mam maluszków, które np nie chcą i nie mogą pachnieć intensywnie po kąpieli. Mydełka są bowiem zupełnie naturalne i bezwonne. 


 

Mnie to nie przeszkadza, bo są wyjątkowo dobre , pod względem swoich właściwości myjących i pielęgnujących więc zapach mi nie potrzebny- najważniejsze, że nie czuć całego dnia na mnie, a po prostu pozostawia czystą skórę o naturalnym zapachu. Ja jako mama cenię sobie ten zapach, a mój syn dużo szybciej zasypia kiedy nie jestem wypachniona przez żele itp.
 

Mydełka są bezwonne, nie maja sztucznych barwników, aromatów i parabenów. Za to mają piękny wygląd, nie robią się ciapowate podczas kąpieli i są ekologiczne- da się stworzyć ekologiczne mydełka. Jestem oczarowana tym faktem, że są wytwarzane tylko z naturalnych olejków i wyciągów roślinnych, a nawet z naturalnych, roślinnych barwników. Są więc bardzo bezpieczne dla alergików, którzy niestety mają skłonność do reagowania na sztuczne dodatki bardzo szybko. Sama o tym coś wiem, bo nawet dziś podkusiło mnie użyć pianki do golenia nóg i tak mnie teraz swędzą i pieką, a do tego wyglądam jak z ospą, tak więc polecam mydełka Enklare bo krzywdy nikomu nie wyrządzą, a za to pomogą w pielęgnacji skóry. Teraz pogody mamy iście Afrykańskie i dlatego polecam Wam akurat mydełka Enklare, bo świetnie się w te upały spisują. Moja mama zabrała sobie mydełko na wczasy i jest z niego zadowolona, mówi że po umyciu czuje, że jej skóra jest nawilżona i wygładzona i czuje lekkość, której nie czuła używając zwykłych, sklepowych kostek do mycia. Tak, tak mydełka od Enklare Natural Cosmetics nie obciążają skóry, bo są pozbawione szkodliwych substancji jak parabeny, czy barwniki, dlatego warto je wypróbować:)
 

Sami powiedzcie czyż nie pięknie wyglądają? A to wszystko praca rąk:)


Zapraszam do zapoznania się z ofertą Enklare Natural Cosmetics oraz do odwiedzenia i polubienia ich profilu facebookowego:)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam mydla naturalne i tak jak ty uwazam ze sa rewelacyjne Od Enklare mam jedno Choc jeszcze nie uzylam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mydla naturalne i tak jak ty uwazam ze sa rewelacyjne Od Enklare mam jedno Choc jeszcze nie uzylam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trudno uwierzyć,że można zrobić takie cudowne mydełka własnoręcznie,nie pobiją żadnych sklepowych a to,że są bez zapachu to też bardzo duży plus przynajmniej każdemu podpasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne z chęcia kupie bo jestem wybredny jeśli chodzi o zapachy mydeł coś dla mnie i mojego syna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger