8/10/2015 11:55:00 AM

ValentinaSavon- mydło kawowe

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejną ciekawą propozycje mydełka. Tym razem mydło jest kawowe, pięknie pachnie , bardzo intensywnie. 

Mydło kawowe jest niezwykłe przydatne do peelingów, jest jak pumeks na stopy, zrogowaciałe łokcie czy tez kolana. Miałam ostatnio sporo problemów z ciemną skórą na kolanach, to wszystko przez ciągle zabawy na podłodze z dzieckiem. Po prostu dużo czasu spędzam na kolanach i dlatego próbowałam wielu sposobów na rozjaśnienie ich, w końcu lato i ja uwielbiam krótkie gatki i mini spódniczki, ale jak chodzić z czarnymi kolanami? Wyglądały jak brudne i wtedy przypomniałam sobie, że mam mydło kawowe do testowania. Nie wiedziałam jak bardzo skuteczne może okazać się mydło kawowe na te moje problemy z ciemnymi kolanami. Mydełko jest super, myjąc się nim zastępuję używanie peelingu.
 
 

Dzięki niemu moja skóra jest gładka, ładnie różowa, nie mam problemu z łuszczącą się skórą. Skóra nawilżona, odżywiona jest naprawdę w super stanie. Nie mam ciemnych plam, a dodatkowo świetnie sprawdza się także zamiast pumeksu na pięty i do tego pięknie pachnie kawowo, tak pobudza do życia.

Idealnie sprawdza się teraz latem, bo działa antyseptycznie , więc wszystkie podrażnienia, uczulenia i też atak jakiś pasożytów choćby na stopy nie ma szans:)



 

Mydełko nie robi się ciapowate pod wpływem wody, jest cały czas twarde, ładnie i estetycznie wygląda na mydelniczce.
Polecam serdecznie mydełko, bo warte jest uwagi.

Polecam odwiedzić sklep ValentinaSavon oraz do odwiedzenia i polubienia ich na facebooku.

4 komentarze:

  1. Dobra jakosc super zapach Czego chciec wiecej Oczywiscie strone odwiedze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zbytnio za zapachem kawy nie przepadam ale sam fakt,że świetnie się nadaje do peelingów już daje dużą przewagę by je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w przeciwieństwie do żony bez kawy żyć nie umiem,miło jest poczuć jej zapach nie tylko z kubka ale z różnych mydeł i innych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger