1/07/2016 02:18:00 PM

Fanex- Majonez dekoracyjny + przepis na serowe pyszności


W Sylwestra pisałam Wam o serowej przekąsce, którą szykowałam dla męża. Dziś Ją Wam pokażę. W zasadzie jest to jedyna, akceptowalna przeze mnie forma sera żółtego i przypomina mi o beztroskich czasach studenckich;)






W jej wykonaniu pomagał mi majonez dekoracyjny, który otrzymałam od Fanex. Majonez dekoracyjny jest bardzo smaczny, kremowy i idealnie pasował do mojej przekąski. Robiłam ją już nie pierwszy raz i niestety niektóre majonezy zupełnie się do tego nie nadawały i przekąska była mało smaczna. Dlatego tak dużo zależy od smacznego majonezu, oraz jego konsystencji. Majonez Fanex jest idealny, gęsty i kremowy, a do tego smaczny. Co więcej pod wpływem ciepła nie ścina się, tak więc będzie zawsze ładnie prezentować się na jajkach, czy ze sałatką.

A tak wykorzystuję swój majonez dekoracyjny Fanex.

Paczka krakersów słonych
250g sera żółtego
główka czosnku
puszka kukurydzy
mały jogurt naturalny
majonez
pieprz czarny mielony

Ser żółty ścieramy na tarce, dodajemy odcedzoną kukurydzę. Pół na pół mieszam jogurt naturalny z majonezem dekoracyjnym, tak mniej więcej 1/3 szklanki, dodaję przeciśnięte 5 ząbków czosnku i doprawiam do smaku pieprzem. Wszystko mieszam. Gotową serową przekąskę nakładam na krakersy i gotowe.





Wiadomo taki ser zawsze na drugi, czy trzeci dzień wciągnie w siebie trochę naszego majonezowo-jogurtowego sosu, dlatego wystarczy dodać po prostu jogurtu i majonezu i znowu jest pysznie :)

Wam wszystkim polecam wypróbowanie majonezu dekoracyjnego od Fanex. Zapraszam Was na stronę Sklep Fanex, oraz na stronę internetową Fanex.

10 komentarzy:

  1. Oj fajny pomysł ja uwielbiam ser żółty ale taka forma sprawdzi się na jakąś imprezę np. 2 latka synka mogę zaskoczyć gości

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mi smaka narobiłaś, świetny przepis i majonez też bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz jak narobic smaka fajny przepis musze wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis fajny,ale przyznaję majonezu helmansa nie zamieniłabym na żaden inny ,tak samo winiary dekoracyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekąska pyszna :o) A tego majonezu w ogóle nie znam :o(

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty pomysł na przekąskę a że lubię takie smaki to przekąski będą mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  7. do samego przepisu nie mam nic jednak majonez każdy ma swój ulubiony i mój to Winiary lub Pomorski pewnie lepiej smakują niż wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger