1/11/2016 02:49:00 PM

India Cosmetics- Serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni

Serum powstało z myślą o szybkiej i efektownej regeneracji skóry twarzy i dłoni. Dziś słów kilka o serum, który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy z marką India Cosmetics. Serum używałam do twarzy i do dłoni. Po pobycie w szpitalu i ogromnej ilości stresu moja twarz stała się sucha jak papier i w dodatku szara, a dłonie były tak suche, że aż pękała skóra. Serum używałam na twarz 2 razy w ciągu dnia- rano i wieczorem, a na dłonie kilka razy w ciągu dnia. Efekty widać było już po kilku dniach stosowania.




Serum dogłębnie nawilża i daje natychmiastową ulgę. Skór wysuszona i podrażniona piecze bardzo, do tego niskie temperatury sprawiały, że chodziłam i drapałam a to twarz a to dłonie, po użyciu serum od razu przychodziła ulga i momentalnie znikało to uczucie spięcia. Serum jest gęste i długo pozostawia po sobie oleisty ślad na skórze, wchłania się powoli, ale za to dogłębnie.
Dba o skórę twarzy i dłoni, zawiera olej z konopi, aloa vera, D-panthenol i witaminę E.



Jest bardzo wydajny, ze względu na swoją konsystencje. Mimo, że jest dość gęsty nie ma problemu z rozprowadzaniem go po skórze. Nie brudzi ubrań, bynajmniej mnie mimo pozostającej oleistej warstwie na skórze, nie zdarzyło się pobrudzić czy to piżamy, czy to ciuchów w ciągu dnia. Ja jestem bardzo zadowolona z rezultatów jakie przynosi serum. Skóra twarzy stała się odżywiona, nawilżona, gładsza, o ładnym różowym kolorycie, sprężysta. Zmarszczki których się nabawiłam w szpitalu stały się niewidoczne, bo skóra jest idealnie nawilżona.


Skóra dłoni także jest nawilżona, nie jest już biała i nie pęka. Nie sądziłam, że krem może być odpowiedni i do twarzy i do rąk, a jednak. Zazwyczaj resztki kremu do twarzy wcierałam w dłonie, ale niezbyt przynosiły one jakieś efekty nawilżania. Serum błyskawicznie przyniosło mi ukojenie w pieczeniu skóry dłoni. Teraz nie rozstaję się z nim i przed każdym wyjściem na dwór smaruję dłonie i nawet bez rękawiczek nie straszne mi były mrozy.

Dlatego polecam Wam serum bo jest bardzo dobre. Jeśli chcecie zakupić serum, to zapraszam do odwiedzenia sklepu. Zapraszam także do odwiedzenia i polubienia profilu facebookowego India Cosmetics

9 komentarzy:

  1. Super na szczęście nie mam dużych problemów z dłońmi i nie muszę szukać odpowiedniego remu. Ale moja siostra już tak od dziecka miała mega problemy z sucha skóra nie tylko na dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum dobrze mi znane i również uważam, że jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie go poznam bń niemialam okazij

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze byłam ciekawa kosmetyków od tego producenta.Wciąż się gdzieś ta nazwa przewija ciągle Świetnie,że kosmetyki zdały egzamin to poszukam coś dla swojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że jest świetne i daje zadowalające fekty..

    OdpowiedzUsuń
  7. serum sprawdziło się wiec jest godne polecenia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger