1/08/2015 12:23:00 PM

Concertino Baby- proszek do prania

Chciałabym Wam przedstawić nową współpracę z


otrzymałam do testów 3 saszetki proszku.

Informacje o produkcie:

CONCERTINO BABY Color - hipoalergiczny proszek do prania

  • Testowany dermatologicznie
  • Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej
    oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
  • Specjalna formuła zapobiega blaknięciu kolorów
  • Łagodny ale skuteczny
  • Dobrze się wypłukuje
  • Ekologiczny - nie zawiera fosforanów ani zeolitów
  • Do prania ręcznego, w pralkach automatycznych i wirnikowych w temp. 30°C - 60°C

Moja opinia:

Przede wszystkim chciałam zaznaczyć, że jedna saszetkę użyłam do uprania 2 prań. Nie używam dużej ilości środków piorących ze względu na problemy skórne synka. Mimo iż proszek jest hipoalergiczny wolałam nie ryzykować. Ale pomimo, iż używałam mniejszej ilości proszku pranie było czyste, ładnie pachniało i nie było problemu nawet z trudniejszymi plamami. Na skórze synka nie pojawiły się żadne krostki, pranie nie było twarde (jak to czasem z proszkami hipoalergicznymi mi się już zdarzało). Pranie nie blaknie, nie traci kolorów, nadal ma ładne kolory. Co więcej prałam w różnych temperaturach, w zależności oczywiście od rodzaju tkanin i proszek w każdej temperaturze był tak samo skuteczny i nie pozostawiał śladów (białe smugi często pozostają, po niezbyt dokładnym wypłukaniu proszku, lub też po prostu przez niezbyt dobrej jakości proszek). Tak więc ja jestem bardzo mile zaskoczona i od teraz stosuję Concertino jako proszek do prania ubranek mojego synka:)

Polecam odwiedzić stronę Concertino Baby

7 komentarzy:

  1. dobrze
    miec polecona firme my niemamy problemow ze skora ale znajoma tak mimo
    ze ma swoje lata pierze w typowych proszkach dla niemowlaka polece jej
    twoja opinie niech sama sie przekona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki proszków do prania dla dzieci.Chociaż nie mam problemów jak narazie z uczuleniem synka na tego rodzaju detergenty używam jeszcze tego typu proszków specjalnie przeznaczonych dla dzieci.Moja koleżanka używa już zwykłego Viziru dla swojego rocznego dziecka i nic mu niby nie jest po tym.Ja też przymierzam się do zmiany proszku małego i mam nadzieję,że będzie wszystko ok.A co do recenzji to dobrze wiedzieć,że kolejne firma ma dobrej jakości proszki dla naszych maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem piorę rzeczy mojego synka w vizirze, ale w kapsułkach, tyle że dodatkowo wtedy płucze wszystkie jego ubranka. No ale to dodatkowe płukanie jest dość uciążliwe, a do tego szybciej się tkaniny niszczą , tzn aplikacje na bluzeczkach pękają, albo schodzą z wodą:( Dlatego mimo wszystko nadal używam proszuk dla dzieci, bo chcę oszczędzić trochę ciuszki małego

      Usuń
  3. Jest to marka dobrze mi znana i osobiście ją uwielbiam, skutecznie radziła sobie z plamami na ubrankach a przy tym nie uczulała mojego małego atopowca, no i cena w porównaniu do innych typowo dziecięcych dużo niższa, także popieram każde twoje słowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eve Milenna - oo super jeszcze go nie mielismy.

    OdpowiedzUsuń
  5. popieramm slowa swietny proszek

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie,że proszek spełnia oczekiwania.O ciuszki dziecięce trzeba dbać szczególnie bo czy dla przyszłego potomstwa,czy nawet do sprzedania muszą być przynajmniej w dobrym stanie zachowane :) I dodatkowo dla dzieci z AZS są bezpieczne więc śmiało można polecać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger