1/02/2015 12:34:00 PM

Kraina Słodkości - cukierki o smaku coli

Tuż przed Świętami dotarła do mnie słodka przesyłka od


A w niej między innymi właśnie paczuszka cukierków o smaku coli.


Informacje o produkcie:

Słodzone cukrem, bez żelatyny i innych surowców pochodzenia zwierzęcego, zatem polecane wegetarianom i weganom. Nasze cukierki produkowane są ręcznie, barwione wyciągami z owoców i warzyw. Naszą ofertę kierujemy do alergików, którzy nie tolerują w swojej diecie barwników i glutenu.

Moja opinia:

Cukierki są świetne, niby twarde, ale łatwo rozpuszczają się w buzi, smak mają zdecydowanie colowy, a nie jak to bywa często niby colowy. Mnie zachwyciła ich wyjątkowość wykonania, każdy cukierek jest cięty i ma inny kształt, więc na pewno są ręcznie robione. Nie są przesadnie słodkie, a w sam raz;) Po otwarciu torebki czuć intensywny zapach coli, tak jak i w smaku. To co mnie zadziwiło zanim otworzyłam opakowanie to fakt, ze na karteczce napisane było cola, a cukierki kolorowe i żadnego koloru coli nie miały, więc pomyślałam sobie yhy pewnie ktoś się pomylił, ale co się okazuje cukierki sa kolorowe i nic nie wskazuje na ich smak, a jednak są colowe. Dodatkowy plus należy się też za opakowanie, które idealnie nadaje się jako upominek dla kogoś bliskiego czy też np upominek firmowy.  Te cukierki przypominają mi moje dzieciństwo, kiedy to jeszcze można było kupić takie długie i wąskie lizaki - przypominają mi je kształtem, wzorem i troszkę smakiem, bo kiedyś lizaki były dobre, a nie jak teraz sam cukier. Cukierki od Krainy Słodkości są przepyszne i znikały w tempie ekspresowym. Nie są ani przesłodzone, ani mdlące, można by je jeść i jeść i jeść bez końca. Szkoda, że opakowanie kiedyś ma koniec;) W ofercie u Krainy Słodkości znaleźć można wiele ciekawych smaków, więc każdy znajdzie coś dobrego dla siebie, ja akurat uwielbiam smak coli więc i taki wybrałam. Same cukierki jak dla mnie wyglądają rewelacyjnie i przykuwają oczy, a smakują obłędnie i żałuję, że nie mogę spróbować kolejnych smaków;)




Wszystkim Wam polecam odwiedzić stronę Kraina Słodkości  oraz na FB

5 komentarzy:

  1. świetne dla dzieci takie kolorowe :P sama uwielbiam slodycze
    tez bym nie pomyslala ze ma smak coli hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no
    tak takie slodkosci jak byly za naszego dziecinstwa malo sa teraz
    spotykane a tu taka niespodzianka zajrze tam na stronke by coś zakupic
    wrocic smakiem do dzieciecych lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam krainę słodkości i tak jak ty uważam, że ich produkty są znakomite, pyszne, nie za słodkie i jedyne w swoim rodzaju, przez fakt, że ręcznie robione :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eve Milenna - jeju aż mi się zachciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie i smakują pewnie jeszcze lepiej :) Faktycznie nie powiedziałabym,że są o smaku coli bo kolorki są tak różne-tęczowe,że pomyślałam o jakimś mixie owocowym.Nie mniej jednak jestem skuszona aby ich również wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger