1/31/2016 02:11:00 PM

Hooy- podsumowanie testowania

Dzisiaj czas na podsumowanie 4 tygodni testowania. Buty Spider są wyjątkowo wygodne, wyjątkowo miękkie i wyjątkowo lekkie. Uwielbiam je. Biegam w nich wręcz, nie muszę się o nic martwić. Buty łatwo się czyści, nawet teraz w taką chlapę.





Buty nigdy mnie nie zawiodły, zawsze było mi wygodnie, zawsze bezpiecznie stawiałam każdy krok, nie ślizgały się po różnych nawierzchniach. Idealnie sprawowały się i na zewnątrz i w pomieszczeniach.

Buty idealne do uprawiania sportu. Wygodne, nie powodują żadnych otarć, odcisków. Mają wyjątkowo dobrą przyczepność do podłogi, można śmiało wyginać stopy w każdą stronę, bo się fajnie poddają.
Stopy po ćwiczeniach w obuwiu nie są spocone, skarpety nie powodują ucieczki wszystkich z pola rażenia;) Buty świetnie przepuszczają powietrze.




Buty nadają się też świetnie do biegania po sklepach, dla takich mam jak ja, czyli wiecznie goniących za czasem, żyjących w biegu i lubiących sportowy styl polecam buciki Spider marki Hooy.



Moje buciki są w kolorze niebieskim, idealny kolor i dla kobiet i dla mężczyzn, wzór także jest uniwersalny, pasuje i dla panów i dla pań, do dresów, do legginsów i do dżinsów. Ja jestem z butów bardzo zadowolona, są dla mnie wsparciem w dążeniu do mojego celu, a cel coraz bliżej, bo dzięki bucikom marki Hooy przyjemniej mi się ćwiczy. Każdemu polecam buty marki Hooy, są wygodne, lekkie, łatwo się je zakłada i są naprawdę wytrzymałe. Przeszły ze mną przez mrozy, śnieg, pluchę i nadal się pięknie prezentują .




Dziękuje także w tym miejscu marce Hooy za możliwość poznania ich produktów, których przyznam szczerze wcześniej zupełnie nie znałam, a teraz chętnie powiększę swoją garderobę o strój sportowy marki Hooy :)

13 komentarzy:

  1. Fajnie sie prezentuja ladny ten kolor super ze jestes zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż nie chce się wierzyć, że te buty były noszone cały miesiąc! Podeszwa czysta jakby dopiero co buty zakupione.
    Jednak przyznam, że świetny kolorek i prezentują się super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty mają w sobie wszystko to co powinny mieć buty idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że buty się sprawdziły
    a do tego są bardzo ładne
    pozdrawiam MARCELKA Fashion♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. no to fajnie czas zakupi i poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są idealne bo spełniają wszystkie oczekiwania.Bez wątpienia warto w nie zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednym słowem si sprawdziły i wynik pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie buty przydałby mi się są trwałe lekkie w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger