1/21/2016 02:43:00 PM

Red Pharma- Calmapherol Baby Mleczko kojące

Dzisiaj kolej na ostatni kosmetyk dla dzieci od Red Pharma, a mianowicie na Mleczko kojące i pielęgnujące do skóry wrażliwej dla dzieci i niemowląt. Mleczko okazało się bardzo pomocne do codziennej pielęgnacji skóry mojego syna. Stało się uzupełnieniem pielęgnacji skóry po kąpieli w olejku do kąpieli Red Pharma. 










Mleczko jest naprawdę świetne, bo po pierwsze wchłania się błyskawicznie, posmaruję syna i za moment mogę go ubierać. Nie musi więc leżeć i czekać aż się wchłonie,a  tym samym marznąć, bo jak wiadomo nawet w najcieplejszym pomieszczeniu po kąpieli mimo wszystko człowiekowi dorosłemu jest chłodno, a co dopiero dzieciaczkowi. 




Po drugie mleczko ma ciekawą konsystencję, niby wodniste, ale to dzięki tej konsystencji tak szybko i przyjemnie się je rozprowadza i wciera. 
Mleczko ma przyjemny, delikatny zapach, zapach który od zawsze kojarzył się z malutkimi dziećmi.
Mleczko ma właściwości pielęgnujące, nawilżając i łagodzące świąd. Jak zawsze sprawdziłam też na sobie by mieć pewność. W dniu kiedy na moich nogach pojawiły się kolejne krostki wynikające z alergii, których nie sposób nie drapać . Mleczko szybko się wchłania i natychmiastowo przynosi ulgę. Pisze to z własnego doświadczenia.
U Filipka mleczka używam codziennie, u niego alergia wygląda nieco inaczej to szorstka, blada wysypka, której na zdjęciu niestety w ogóle nie da się uchwycić. Jednak jest tak samo swędząca jak i moja czerwona, bo potrafi pół nocy trzeć stopami o łóżko. Zrobiłam więc taki mini test, jednego dnia na noc posmarowałam nóżki mleczkiem, a drugiego nie. Pierwszego dnia nie tarł nóżkami, a drugiego niestety już tarł, stąd też wiem, że Red Pharma ma świetny kosmetyk łagodzący swędzenie, pieczenie i zmniejszający suchość skóry. Mleczko do ciała zawiera 
 prowitaminę B5 i wyciąg z ogórecznika lekarskiego.Ogórecznik lekarski jest bogatym źródłem kwasu gamma-linolenowego (GLA) szczególnie polecanym do skóry wrażliwej, skłonnej do alergii i podrażnień oraz skóry przesuszonej. Działa kojąco w atopowym zapaleniu skóry, łagodzi zaczerwienienia, podrażnienia i świąd. Poprawia barierę lipidową naskórka i uelastycznia skórę.
Nie zawiera parabenów i barwników. Zawiera kompozycję zapachową bez alergenów. 
Ja dla mnie to najlepsze kosmetyki do pielęgnacji skóry mojego syna. Do tej pory kosmetyki działały tylko w jakiejś części, albo łagodziły, albo nawilżały, nie działały na skórę mojego syna kompleksowo. Kosmetyki Red Pharma są inne, są najlepsze:)





Ja jestem z nich bardzo zadowolona i kiedy widzę, że mój syn śpi spokojnie to dla mnie największe szczęście. Dlatego polecam Wam kosmetyki Red Pharma i zapraszam do zapoznania się z ofertą na stronie Red PharmaProdukty dostępne są wyłącznie w aptekach. 

8 komentarzy:

  1. Oj dobrze trafiłaś z tym wpisem szukam akurat dobrego kremiku po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zarówno producent jak i sam kosmetyk jest mi dobrze znany i bardzo sobię go chwalę

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nieznam tego kosmetyku chetnie go bym przetestowala

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie mleczko przydałoby się mojej Wiktorii,która jest mega alergikiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kosmetyk do pielęgnacji dzieci będę na przyszłość pamiętała o nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. skóra dzieci jest bardzo wrażliwa to i kosmetyki muszą być odpowiednie do ich pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger