1/20/2016 02:11:00 PM

Red Pharma- Calmapherol Baby Olejek do kąpieli dla dzieci i niemowląt

Pisałam Wam ostatnio o kremie regeneracyjnym, dzisiaj czas na olejek do kąpieli. Olejek dodajemy do każdej kąpieli, pomaga nam w codziennej pielęgnacji skóry, skóry która po raz kolejny cała pokryła się w zaczerwienione zmiany. Efekt stresu, zmiany proszku do prania i pewnie też infekcji, która tak dokuczyła Filipkowi ostatnimi czasy. Żaden z płynów do kąpieli, ani też emulsji nie przynosiły ukojenia, Filipek w ciepłej wodzie złościł się, uciekał, bo zmiany na nogach swędziały, doszło do tego że przez połowę nocy Filip nie spał tylko się drapał. Dlatego postanowiłam działaś kompleksowo. Olejek do kąpieli, a później krem regeneracyjny na osuszoną skórę. 



Co daje olejek Calmapherol Baby? Przede wszystkim ukojenie, bo Filipek nie ucieka z wody, a w niej siedzi, zmiany stają się coraz mniejsze, mniej czerwone i mniej swędzące. Do tego duży plus, to nie zapycha mi się odpływ w brodziku. Wszystkie dotychczasowe oleiste emulsje, czy też krochmal zatykały odpływ i musiałam biegać po udrażniacze rur. Odkąd stosujemy olejek nie mam problemów z odpływem. A skóra dzięki kompleksowej ochronie staje się coraz gładsza. Olejek przyjemnie pachnie i naprawdę bardzo dobrze natłuszcza skórę. 




Poniżej kilka informacji, które otrzymałam od producenta:

VITAOIL PLUS to kompleks 7 olejów zawierających nienasycone kwasy tłuszczowe OMEGA (najbogatszy skład olejków vs inne olejki lub emulsje do kąpieli). Wspomagają one regenerację płaszcza hydrolipidowego, zapobiegają utracie wody, dostarczają wielu istotnych witamin i składników mineralnych oraz działają przeciwzapalnie.
Zastosowanie – do codziennej pielęgnacji podczas kąpieli skóry wrażliwej, podrażnionej, zaczerwienionej, ale również suchej i łuszczącej się. W zmianach atopowych skóry.
Nie zawiera parabenów i barwników. Zawiera kompozycję zapachową bez alergenów.
Produkt wytwarzany w Polsce według najwyższych norm jakości GMP (takich jakie obowiązują podczas produkcji leków na receptę).

Sami widzicie, że olejek do kąpieli Calmapherol Baby nie ma sobie równych. Jest skuteczny od pierwszej kąpieli przynosi ulgę. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, sama raz z niego skorzystałam bo podobnie jak u synka wystąpiła ostra reakcja alergiczna i nie dałabym rady wykapać się we wodzie, a tym bardziej w jakimś żelu.




Jest tak delikatny i tak szybko przynosi ulgę, że sama jestem zaskoczona, czemu dopiero teraz na niego trafiłam, wszystkie wcześniejsze problemu w ogóle by nas obeszły bez większego echa.
Jeśli więc nie możecie uporać się w pokrzywką, albo z wysypkami pochodzącymi od alergii pokarmowej, czy nawet z AZS polecam Wam produkty Red Pharma, znajdziecie produkty dla tych malusińskich i tych dużych także:) Produkty dostępne są wyłącznie w aptekach. 

8 komentarzy:

  1. Coś dla nas , już próbowałam różnych czarów a plamy nie znikają. Są jeszcze bardziej suche i swedzace

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla nas co prawda nie mamy dużego problemu z AZS u córci ale zawsze dokuczliwe a i u synka zauważyłam że się pojawiają problemy

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemamy problemńw na szczescie i dziekowac Bogu by tak zostalo oby ten olejek niebyl potrzebny nikomu

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas na szczescie nie ma problemu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny produkt do kąpieli.Sama mam problem z zaczerwienioną pupą Mikołajka i w sumie Dominisi powoli też.Będę pamiętała po co sięgnąć by ulżyć im i złagodzić ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też genialnie się sprawdza ten olejek, ma same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas niestety w domku brodzik,także byłoby ciężko z olejkiem,ale zawsze można zapchać wylew gąbką nalać olejku i popluskać się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupie i spróbuje użyć do kąpieli moich dzieci mam nadzieje że też się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger