środa, 24 maja 2017

Diagnosis- GlySkinCare-Krem do twarzy ze złotem


Kolejny kosmetyk, który testuję dzięki uprzejmości Diagnosis to krem do twarzy ze złotem GlySkinCare. 


Nie używałam nigdy wcześniej kremu ze złotem, dlatego nie mam porównania do innych, ale do zwykłego już tak.


Krem ze złotem jest dużo bardziej wydajny, wchłania się szybko równie szybko regeneruje, nawadnia skórę twarzy. 
Dzięki zawartemu w nim kolagenowi i kawiorowi ma bardzo silne działania antystarzeniowe:) Jest naprawdę skuteczny. Stres, ciągły stres który mnie towarzyszy powodowały że na mojej twarzy zaczęły pojawiać się pierwsze zmarszczki, dzięki temu kremowi zmarszczki przestały się pojawiać, a te które są stały się mniej widoczne.

Krem zamknięty jest w małej tubce o pojemności 50 ml, ale sam krem jest bardzo wydajny dlatego z powodzeniem starczy na kilak miesięcy. Ma lekką formułę, którą łatwo i szybko się rozprowadza , szybko się wchłania i nie pozostawia na twarzy żadnych oznak nakładania kremu, nie ma błyszczenia i tłustej warstwy.


Krem jest bardzo delikatny, ma tez delikatny zapach. Skóra twarzy, szyi i dekoltu staje się bardziej jędrna, sprężysta, napięta, nie jest już pozbawiona życia i zszarzała, jest delikatnie różowa.

Polecam Wam z czystym sercem i zapraszam do Diagnosis , a krem GlySkinCare znajdziecie tu

7 komentarzy:

  1. dobrze wiedziec na przyszłość ja niestety juz musze stale używać czegoś na zmarszczki bo bliżej mi do 40ki niz 30tki a moja regularności jeszcze nie jest tak dobra jak powinna i zapomniam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wiedzieć przyda się

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nigdy kosmetyków ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :-) kosmetyki ze złotem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. każda pani pewnie chetnie go wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedys krem ze złotem z innej firmy byl super ale warto i ten wypróbować :-) :-)

    OdpowiedzUsuń