12/28/2017 04:30:00 PM

Malowana Lala- Zestaw nożyczek

Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis o rzeczy, która moim zdaniem jest absolutnym must have każdego przedszkolaka. Dlaczego jest  taka konieczna? Bo pozwala na wiele, wiele przeróżnych ozdobień i tworzenia wielu prac plastycznych.



Zestaw nożyczek ozdobnych, ja sama nie wiem czemu tak długo zwlekałam z ich posiadaniem w domu. Nożyczki są przede wszystkim bezpiecznym narzędziem dla dziecka, są wykończone na okrągło, ba one są w plastiku nie ma wystających części metalowych, jak w zwykłych nożyczkach. W zestawie znajdziemy 3 sztuki nożyczek, każdy w innym kolorze i wycinająca inny wzorek.
Mojemu dziecku bardzo się spodobało wycinanie nimi rożnych dymków, chmurek, a później klejenie ich na kartkach. Bardzo też rozwinął swoją wyobraźnię i tworzy coraz więcej różnych prac plastycznych, do tej pory kończyły się na rysunkach
Nożyczki nie tylko przydają się dziecku, takie ozdobne nożyczki świetnie sprawdzą się do ozdabiania kartek okolicznościowych (jeśli czasem coś tworzycie). Mnie osobiście przydały się do ozdobnego wycięcia karteczek, które przypinam do prezentów na święta, oznaczając co dla kogo:)





Nożyczki bardzo ładnie tną, nie strzępią kartek, ba one świetnie poradzą sobie z tekturką falistą więc śmiało można przyozdobić wzorkiem pudełko.

Mnie one bardzo się spodobały, są lekkie, bardzo dobrze wykonane, w całości pokryte tworzywem, zaokrąglone końcówki, dają mi pewność, że mojemu dziecku nic nie grozi. Mój syn zdecydowanie rozwinął swoje umiejętności manualne z nożyczkami ozdobnymi. Wcześniej bałam się go zostawić z nożyczkami, nawet tymi dziecięcymi, te ozdobne zostawiam mu w pełni świadomie. Nie zrobił sobie nimi żadnej krzywdy, a paluszka już też chciał przycinać na falisty kształt;)
Powiem Wam tak szczerze, że dopóki nie miałam tych ozdobnych nożyczek to wszelkie wycinanie wykonywałam ja za Filipa, bałam się go zostawić z nożyczkami, bałam się, że przytnie palca, albo gorzej bluzkę, włosy czy ukłuje się w oko. Te nożyczki są grube więc nawet jakby wymachiwał nimi to uderzy się nimi, ale krzywdy nie zrobi, no nie są ostre na końcach. Teraz dopiero nauczył się Filipek jak wycinać i tworzyć z wycinanek różne prace plastyczne. Co więcej teraz w planach mam klej i bibułę, niech tworzy dalej, bo prace plastyczne bardzo lubi:)


A Nożyczki ozdobne będziemy wykorzystywać w każdej wycinance:) W końcu są 3 sztuki i każda z nich wycina inny wzorek, więc zabawa z nimi jest doskonała.

Ja zdecydowanie polecam Wam sklep Malowana Lala znajdziecie tam mnóstwo ciekawych produktów do rozwijania nie tylko dziecięcych zdolności plastycznych:) Polecam także polubić Malowaną lalę na Facebooku

6 komentarzy:

  1. cos dla mojej córci :) chyba sie skusze i ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Nożyczki,które robią takie wzorki na pewno spodobają się dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy takie nożyczki uwielbiają je moje dziewczynki ciągle coś tworzą

    OdpowiedzUsuń
  4. MALOWANA LALA - warto tam zaglądać , superowe te nożyczki i co istotne- bezpieczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezpieczne narzędzia dla dzieci i tak jak Pani syn Filipek moje dzieci choć rzadko miały styczność z nożyczkami, to bałem się, że wymachujac nimi jedno skaleczy drugiego, a z takimi nożyczkami jak Pani ukazuje to mogę być spokojnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. z takimi nożyczkami zabawa na całego, bezpieczne fajne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger