12/08/2017 06:10:00 PM

Zgubek na nie zguby:)


Mój syn jest roztrzepany, ale ja to dopiero jestem mistrzynią w gubieniu;) Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was myślę ciekawy wpis o Zgubku. 



Co to takiego ten Zgubek? 

Otóż są to niby niepozorne kody. Ale no właśnie ale, te kody są spersonalizowane. Możemy je naprasować na ubrania, wkleić w buty, czy na zabawkę dziecka, ale Zgubek dostępny jest w formie breloka, np. do kluczy. Mówię Wam to naprawdę świetne rozwiązanie.
Cenicie sobie swoją prywatność, nie chcecie zamieszczać takich danych jak nr telefonu na etykietach, które producenci ciuchów wszywają np. w kurtki dziecięce, dbacie o bezpieczeństwo swoich danych, to super, bo ze Zgubkiem dalej tak będzie.
Na rynku istnieje wiele firm oferujących spersonalizowane etykietki, naprasowanki, naklejki tylko, że wszędzie widoczne są nasze dane, a Zgubek to tylko kod.
Jak to działa?
Ktoś znajduje naszą zgubę, za pomocą telefonu zeskanuje kod QR, najlepiej jeśli zrobi to dedykowaną do tego celu aplikacją mobilną Zgubek i już może do nas wysłać wiadomość z prośbą o kontakt. Odpisujesz, oddzwaniasz i odzyskujesz zagubioną rzecz. Czy to nie jest super rozwiązanie?


Jak dla mnie to bardzo pomysłowe rozwiązanie, chroni nasze dane osobowe, a jednocześnie jest tak pomocne w odszukaniu naszej zguby. My obkleiliśmy rękawiczki, czapki, szaliki, kurtki, buty, czy też ukochane misie, które syn zabierał a to na spacery, a to w podróże. Wiadomo jak jest chwila nieuwagi tu szybko, tu tyle atrakcji i zguba gotowa, a w domu płacz, bo zostawiłem gdzieś swojego misia, mając kody Zgubek naklejone na metkę misia mam pewność, że w razie zguby, ktoś uczciwy go odda.



Myślę, że dobrze jest też nakleić takie Zgubki na parasol, portfel, telefon . Przy kluczach warto zawiesić brelok. Ja nosze cały pęk kluczy, jak klucznik;) gdybym je zgubiła, chyba zapłakałabym się w pierwszym momencie, a w drugim pomyślała o Zgubku, że ktoś znajdzie, zeskanuje i odda.

Zobaczcie sami jak wygląda znakowanie Zgubkami:)







Zapraszam na stronę Zgubek oraz na ich Facebooka.

8 komentarzy:

  1. Super mi także sie podoba zwłąszcza że córcia ma spor rzeczy w zerówce plecak kapcie itpo niby są sposby na podpisanei ale taka wersja idealnie trafia do mnie nie ma danych nr tel itp ale wiadomo czyje nawet jak samo dziecko sie zgubi dzięki tym kodom nop na butach trafić w ramiona rodziców

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rozwiązanie. Muszę popatrzeć na stronie sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mojej córki i męża oni zawsze czegoś szukają. Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rozwiązanie,o takim jeszcze nie słyszałam.Nie tylko dzieci coś gubią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNE ROZWIĄZANIE...ciągle gubię parasole , rękawiczki, moja rodzinka też zresztą

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki niepozorny Zgubek ale jaki fajny, powiem szczerze, że choć nie należę do roztrzepanych osób to czasem zdarza się coś pozostawić, gorzej z moimi dziećmi które na okrągło ciągle coś pozostawiają a potem jest płacz i zgrzytanie zębami ,wtedy zapewne taki Zgubek spisałby się na medal.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger