12/30/2017 03:11:00 PM

Originto- Kubek

Przygotowałam też dzisiaj wpis o kubeczku, jaki otrzymałam od Originto. Sklep japoński to niezwykłe miejsce, które poznałam kiedy szukałam ciekawych, ciut dla mnie orientalnych, ciut egzotycznych produktów. Wiecie, ze ja lubię nowości i lubię rzeczy, które są rzadko spotykane, dlatego bardzo mnie ucieszyła ta współpraca. Dzisiaj przygotowałam wpis o kubku, a następna będzie koszulka.


Kubeczek na pierwszy rzut oka niby zwykły, porcelanowy kubek z japońskimi znaczkami, a jednak jest jak dla mnie ciut inny niż wszystkie. Wydaje mi się cięższy;)
Kubek jest bardzo starannie wykonany , ładnie pomalowany, wzór na kubeczku ładnie się prezentuje i oczywiście zdecydowanie kojarzy się z Japonią. Napis po japońsku oznacza "kocham kawę" ale moim zdaniem zdecydowanie ładniej wygląda po japoński niż gdyby na tym kubeczku umieścić napis w języku polskim. Jednak chyba najbardziej urocza jest kubeczkowa buźka narysowana na kubeczku, taka wesoła, aż milej się zaczyna dzień kiedy widzimy uśmiech, radość.
Kubek przeznaczony raczej do mycia ręcznego, niż w zmywarce ze względu na napis, ale pewnie niezbyt częste mycie nie zaszkodziłoby i napisowi.


Jak dla mnie bardzo fajny, oryginalny kubeczek, z którego milej i chętniej pije się kawkę z rana:)

Kubeczek bardzo starannie wykonany, z wysokiej jakości materiałów, dlatego zdecydowanie Wam polecam i zapraszam do sklepu Originto oraz na ich Facebooka

8 komentarzy:

  1. Jest śliczny 😊ja uwielbiam kubki mam ich chyba około 15czy 20

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ślicznie osobiscie uwielbiam kubeczki i mam do nich słabośc

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynać dzień z takim kubeczkiem gdzie minka uśmiechnięta bardzo chciałabym 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubek :) z takim uśmiechem można pić rano kawę codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek zdecydowanie oryginalny :) Moda na wszystko co japońskie wciąż trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla wielbiciela kawy taki kubek z takim oryginalnym napisem byłby doskonały. Czekam zatem za opinią koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ważne jaki kubek ważne że dobra kawa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger