12/13/2017 05:34:00 PM

Zdrowy Bidon


Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis, o bidonach, ale nie takich całkiem zwykłych;) 

Bidony jakie otrzymałam od Zdrowy Bidon testowaliśmy we dwoje, ja i Filipek, oboje je polubiliśmy.


Mój jest większy, Filipka mniejszy. Pierwsze co je wyróżnia, jak dla mnie, to ich kolorystyka i motywy nadrukowane na zewnątrz. Ja dość mam już pstrokatych bidonów z których po jednym myciu schodzą nadruki i wyglądają jakby je ktoś używał sto lat. Zdrowy bidon ma ten plus, że można go używać latami, co więcej ma wymienne części (ustnik, uszczelki, pełna nakrętka) dzięki czemu „odmłodzimy” nasz bidon, zapewniając sobie tym samym dodatkową oszczędność. 
Jeślibym tak policzyła tylko w tym roku kupiłam w okresie letnim 3 bidony, z czego tylko jeden dotrwał do ich końca. Żaden z bidonów nie był tani, cena podobna do ceny Zdrowego Bidonu, niestety jeden zaszedł owocowym kompotem, którego zaraz po ugotowaniu wlałam do butelki i niestety już ze względów nie tyle estetycznych co higienicznych (nie byłoby widać już ewentualnego brudu) po prostu wyrzuciłam do śmieci. Drugi upadł synowi zaraz po napełnieniu i pękł (szok). Zdrowy bidon można napełniać ciepłymi płynami, ba można go nawet wyparzać w temperaturze 100 stopni przez ok. 5 minut, dzięki czemu mamy 100% pewność pełnej higieniczności bidonu. Bidon można myć w zmywarce, nie schodzą nadruki i nie odkształca się jak już miałam raz przyjemność oglądać, niektóre bidony masowo produkowane do różnych dyskontów. 




Zdrowy bidon produkowany jest z materiałów stosowanych w medycynie i przemyśle farmaceutycznym, wolny jest od BPA. Co więcej Zdrowy Bidon nie wchłania zapachów, kolorów czy pleśni, wiec naprawdę posłuży długie lata przy minimalnym nakładzie na wymienne części.
Ponadto produkowany jest w około 30 różnych wzorach, w różnych kolorach, i pojemnościach, dlatego bez wątpienia każdy znajdzie tu dla siebie coś odpowiedniego. Zdrowy Bidon jest też całkowicie szczelny, dzięki specjalnym uszczelkom, które zapobiegają wylewaniu się picia.
Zdrowy Bidon nadaje się dla małych dzieci, dla aktywnych a nawet dla seniorów czy niepełnosprawnych, którym dostarczy w ciągu dnia odpowiednią ilość płynu, bowiem do bidonu można wlać także gazowane napoje, ciepłe napoje, zimne napoje, dla każdego co kto lubi.
My osobiście testowaliśmy bidony w różnych warunkach na dworze, w domu, w podróży, nigdzie się nic nie rozlało, nikt nie czuł ulubionego truskawkowego kompociku mojego dziecka, łatwo się je odkręca w celu uzupełnienia, po upadku są całe, bez szwanku, są też higieniczne, bo mogę je wysterylizować w 100 stopniach.
Mój syn zaprzyjaźnił się z bidonem bardzo szybko i bardzo mu się podoba oryginalny design, do tego jest lekki i mimo koloru przeźroczysty dzięki czemu ja sama mogę kontrolować ile wypił mój syn w ciągu dnia.




Bidony są naprawdę super i ja z czystym sumieniem je Wam polecam:)


A co więcej zapraszam Was do polubienia Zdrowy Bidon na Facebooku i do odwiedzenia ich strony, bo jeszcze dziś będę miała dla Was niespodziankę:) 

11 komentarzy:

  1. U nas jeszcze smoczki w butlach królują.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ślicznie.Przymierzam sie do zakupu ich dla dzieci i dobrze wiedziec co im kupic .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwiu bez porównania z tymi w sklepach. Ja jestem nimi zachwycona. One się nie zamykają jak te wszystkie bidony, że trzeba wcisnąć, tu trzeba przekręcić ustnik i jest w 100% szczelny

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za tem wpis. Szukam właśnie dla synka do szkoły bodnu, który można myć w zmywarce, bo te co ma niestety się do niej nie nadają i nie podoba mi się to, że ustniki w środku są niedomyte. Szukam w takim razie gdzie można je nabyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu zdecydowanie te bidony nie mają sobie równych. Testowałam ich szczelność na wiele możliwych "ups wypadków" takich codziennych i takich ciut celowych wywołanych roztrzepaniem dziecka. Nie było "ups plamy" z naszych napojów. Tak więc jestem pewna, ze to jedyny taki bidon. On nie jest wyciągany tylko ustnik trzeba przekręcić tak jakby się butelkę odkręcało to daję 100% bezpieczeństwo przez zalaniem np. książek w plecaku.
      Bidony dostępne są pod adresem, który zamieściłam na końcu wpisu, miły kontakt z obsługą gwarantowany:) Oczywiście zapraszam też do zabawy, a nóż uda się wygrać jeden z trzech bidonów:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie i są dobre jakościowo.Ja bym chętnie kupiła dla obojga dzieci.Te motywy,ten solidny materiał to mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JUŻ POLUBIŁAM TEN BIDON....DAJĘ MU PO TYM WPISIE 6 z plusem !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają imponująco, zwłaszcza że i u nas w okresie letnim nie jeden bidon był w użyciu i tak jak Pani użytkowała nasze tez niestety osiadły kolorem soku ,a do tego nadruk się zmazał a to odstraszało Tosie do jego użytkowania. Wielkim plusem dla mnie jest fakt, iż ów prezentowane bidony można myć zmywarce i problem z głowy, że przez mały otwór nie umyje się w 100 %. Ciekawy i godny polecenia produkt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger