12/15/2017 07:41:00 PM

Meglio- Odtłuszczacz uniwersalny

Dzisiaj kolejny z produktów, jaki miałam okazje przetestować dzięki uprzejmości firmy Meglio- odtłuszczacz uniwersalny .


Tak jak w przypadku innych opisywanych środków aplikacja jest bajecznie prosta, bo jest w sprayu. Odtłuszczacz uniwersalny okazał się być bardzo przydatny u nas w domu. 
Do czyszczenia kuchennej płyty, czy też płytek za płytą gazową. W kuchni jako pomocnik w czyszczeniu przypalonego tłuszczu na naczyniach kuchennych. Poniżej mam dla Was dowód na działanie odtłuszczacza, naprawdę jak dla mnie świetne efekty.




Poza tym odtłuszczacz świetnie sprawdza się  łazience w walce z tłustymi smugami po mydle , ale chyba  najbardziej mnie zachwyca fakt, że odtłuszczacz to moje wybawienie w praniu.
Tak w praniu właśnie odtłuszczacz sprawdza się rewelacyjnie, a mam co czyścić z tłustych plam, bo czasem zastanawiam się,czy w domu mam jedno czy jednak dwójkę dzieci, które wiecznie się brudzą. Tłuste plamy na ubraniach to moja zmora. Do tej pory czyściłam je (o ile miałam cierpliwość) przy pomocy płynu do mycia naczyń, ale trwało to dłużej i kosztowało mnie sporo cierpliwości. Teraz psikam sprayem na tłustą plamę, odczekam kilka chwil, wrzucam do pralki i piorę. Plamy znikają i mam powód do radości:)



W kuchni także ułatwił mi życie, szorowanie tłuszczu, który pryska podczas smażenia , jak ja tego nie cierpię, zwłaszcza na szklanej płycie, wszystko się rozmazuje a nie czyści. Dzięki Meglio nie mam z tym problemu. Nie wspomnę już, że wreszcie doczyściłam okap kuchenny z tego trudnego osadu z tłuszczu. Meglio odtłuszczacz uniwersalny sprawdza się też w szybkim czyszczeniu piekarnika i mikrofali, a do tego wszystkie ma świeży, cytrynowy zapach.


Odtłuszczacz uniwersalny przyda się także do czyszczenia silników, kominków, grilli i wszystkich tych trudnych do odtłuszczenia powierzchni .
Mój grill wyczyszczony i czeka na nowy sezon :)

Ja swój odtłuszczacz mam i nie zamienię go na żadne inne półśrodki. Jest tani i skuteczny więc co trzeba więcej, tylko kupować:)
Wam polecam  Meglio

6 komentarzy:

  1. Oj przydałby mi się w kuchni mam gazową kuchenke i palniki cięzko doczyścic da się jako tako ale to żmudna robota a tak ułwtwił by mi pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta firma ma świetne produkty i ten odtłuszczacz musi znaleźć się na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydatny do sprzątania w każdej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  4. POWIEM WPROST- SUPER POMOCNIK < TRZEBA GO KUPIĆ I NIE NARZEKAĆ NA SZOROWANIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko mogę żałować, że nie zrobiłem zdjęcia po przedświątecznym sprzątaniu mojej żony. ów produkt mamy i też polecamy! Działa rewelacyjnie i nie tylko w kuchni!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger