8/03/2015 11:08:00 AM

Sewing for kids- niezwykła bluzka




Jestem mamą chłopca, często ubolewam, że wszędzie tyle pięknych ciuszków dla dziewczynek, a dla chłopców tak mały wybór. Dzisiaj chciałabym Wam kogoś przedstawić. To niesamowita Pani z Sewing for kids, odmieniła moje spojrzenie na temat odzieży dla chłopców. Specjalnie dla nas stworzyła, własnoręcznie uszyła piękną bluzeczkę. 


 

Nie jest to zwykły T-shirt, jest niesamowity, ma doszytą muszkę, szelki i pagony. Jest elegancka jak koszula, ale o 100 razy bardziej wygodna dla maluszka. Wykonana z wysokiej jakości bawełny, z którą absolutnie nic nie dzieje się podczas prania, nawet w pralce (sprawdzałam :D) . Bluzeczka się nie pruje, nie rozciąga, cały czas wygląda idealnie, a ja jestem nią oczarowana. I już żałuje, że nie będzie rosła z synkiem.



 


Sama czasem coś tam uszyję, nie jestem jakimś znawcą w tej dziedzinie, ale sporo rzeczy hand made kupowała i Sewing for kids jestem moją jedną z dwóch zaufanych firm, którą z ręką na sercu polecę każdemu. Za solidność wykonania, a nie na "odwal się uszyłam, popruło się to Twój problem". Szwy wykonane są dokładnie, co mam na myśli pisząc dokładnie? Chodzi o to, że mogę szarpnąć i szew idzie prosto, więc nie ma miejsca gdzie popuści i zrobi się dziura. Wszystko jest ładnie obrobione, więc materiał się nie strzępi. Materiał jest wysokiej jakości, a nie najtańszym kosztem kupowany. Pani z Sewing for kids stawia na jakość i wykonanie, a nie na to, by jak najwięcej zarobić na danym produkcie. 






 

Wszystkie elementy bluzki są wykonane bardzo starannie i ja jestem nią oczarowana, a mój syn kiedy ją pierwszy raz założył, stanął przed lustrem wypiął pierś, obejrzał się z jednej strony, z drugiej strony i zaczął bić brawo. Tak więc i jemu przypadła do gustu. Bo nie jest to nareszcie zwykła i nudna koszulka, a Pan z Sewing for Kids udowodniła, ze garderoba chłopca też może być ciekawa i nietuzinkowa. 


 



Dlatego serdecznie zapraszam wszystkich do odwiedzenia i polubienia, a także do zakupów u Pani z Sewing for kids. Niesamowity talent i w dodatku jak mi się udało dowiedzieć w 100% samouczek , więc brawa się należą:)

7 komentarzy:

  1. Ta bluzeczka jest prześliczna i ta muszka dla małego eleganta Z checia obejrzw inne dzieła

    OdpowiedzUsuń
  2. jak on pieknie wyglada tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzeczka,elegancka i przede wszystkim wygodna.Jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roksana tworzy cudeńka z klasą i niesamowitą precyzją. Polecam bo sami używamy jej dzieł

    OdpowiedzUsuń
  5. Corcia jestem z ciebie dumna.. dziekuje paniom ktore skorzystaly z uslug za docenienie pracy mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje córci mają sukieneczki i są przepiękne :) Będziemy wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale extra już wiem co ubiorę synowi na jego 2-urodziny w życiu takiej koszulki nie widziałem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger