12/22/2017 02:19:00 PM

Haft.com- Firanki


Dzisiaj post o firnaczkach od Haft.com. 


Powiem od razu zawsze byłam sceptyczna do żakardowych firanek, nie wiem czemu, bo odkąd założyłam firanki na moje okna zmieniłam zdanie.

Firaneczki jakie otrzymałam od Haft.com są bardzo delikatne i powieszone na oknie niczym nie różnią się od tych z woalu. Są gładziutkie, a do tego mają przepiękne wzory.




Pierwsza z nich idealnie pasuje na nasze okno w pokoju u Filipka, a wzór z Bobem Budowniczym zachwycił moje dziecko na tyle, że kazał mi od razu ściągać (zawieszoną dzień wcześniej) firankę, żeby tylko zawiesić Boba. Firaneczka jest bardzo ładna, do tego bardzo prosto się ją upina, przy pomocy wszytej taśmy ściągającej, można ściągać wedle uznania, wiec tak naprawdę firanka nada się na różne szerokości okna. Ja ściągnęłam firankę maksymalnie i układa się idealnie. Boby są kolorowi dlatego fajnie odznaczają się na śnieżnobiałej firaneczce. Z resztą sami zobaczcie, jest idealna i nie musicie tracić kroci na fajną firaneczkę, bo ta jest w cenie ....




Druga to firanka na drzwi balkonowe, bardzo subtelna i delikatna w swoim wzorze tak mi się spodobała, że dokupiłam sobie także firaneczkę na okna przy balkonie by razem tworzyły piękną całość. Jest śnieżnobiała, w naprawdę bardzo delikatny i piękny wzór. Tak jak i poprzednia uszyta na taśmie ściągającej więc to my decydujemy jak ją upniemy, tym razem nie ściągałam maksymalnie, a mimo to wygląda bardzo ładnie, układa się bardzo fajnie, nie trzeba jej poprawiać. Gdyby ktoś powiedział mi wcześniej kup firankę żakardową nie zgodziłabym się, bo zawsze pamiętam był z nimi problem u mnie w domu, jak byłam małą dziewczynką mama po 10 razy je poprawiała, a one i tak układały się jak chciały, te z haft.com są idealne.



Ja z czystym sumieniem je polecam, bo kosztują niewiele, a sa naprawdę piękne.

Polecam Haft.com oraz zapraszam do nich na Facebooka

9 komentarzy:

  1. super planuje poszukac czegoś dla córci potem synkowi dobrze wiedziec gdzie szukkać

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bobem Budowniczym super :) Myślałam żeby coś kupić z firanek dla dzieci tylko jak tu ich pogodzić jeden pokój a ich dwóch ;) Na pewno zaglądną na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe firanki zawsze sie przydadza

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, bielusieńkie firaneczki, chętnie tam zajrzę , bo potrzebuję do nowego domku zagospodarować kilka okien, a ,że cenowo przyjemnie , to tym bardziej warto ofertę przejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma Haft jest mi dobrze znana i nie ukrywam, że często jesteśmy tam "gośćmi" ale w sklepie stacjonarnym w Kaliszu. Firanka z Bob zapewne spodobała się i mojemu Budowniczemu Kubie, a subtelny wzorek na oknie balkonowym mojej żonie. Dodałbym jeszcze, że nie tylko są wykonane z wielką starannością ale i są w atrakcyjnej cenie. Z czystym sumieniem jak wieloletni fan również je polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są szczególnie ta pierwsza z obrazkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób stawia na gotowe propozycje. Dużo można znaleźć w internecie, także w stacjonarnych salonach firan

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda ta firanka na drzwiach balkonowych, fajne ujęcia masz na zdjęciach. Ładnie uszyte i tkanina (len?) też chyba dobrej jakości. ;) Widziałam podobne u znajomych, to były firanki na okno balkonowe, wyglądały prawie jak w tej ofercie https://malgorzata.poznan.pl/firanki-na-okno-balkonowe-inspiracje/. Pozdrawiam i powodzenia z prowadzeniem bloga, ciekawe tematy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger