12/29/2017 01:45:00 PM

Malowana lala- Magiczne pisaki

Dzisiaj kolej na magiczne pisaki od Malowana lala. Nie sądziłam, że wzbudza one tyle fantazji w moim dziecku. Do tego stopnia, że syn rysowałam na dywanach uśmiechnięte buźki, twierdząc że teraz dywany staną się magiczne;)


Nie szczędził mi więc pracy, ale przyznać trzeba, że chętnie dokupię tych magicznych pisaków więcej. Po pierwsze dlatego, że  świetnie się nimi bawi moje dziecko, po drugie bez problemu schodzą z każdej powierzchni, z ubrań, z ciała, z mebli itd. Pisaki pozornie jak wszystkie inne, a jednak wystarczy użyć białego pisaka i nagle fioletowy staje się różowym, a niebieski zielonym.

Na początku myślałam, że to za sprawa jedynie tego białego pisaka zmieniają się kolory pozostałych, ale kiedy użyłam zwykłego mazaka, z innej paczki nic się nie zmieniło. Tak więc wszystkie te pisaki są po prostu magiczne;)




Pisaki mój syn traktuje jako wyjątkowa magię, bo kiedy mu smutno chodzi i maluje nimi uśmiechy, na każdej możliwej części kartki. Potem używa białego pisaki by zmieniać kolory i po tych czynnościach moje dziecko znowu jest radosne- no więc jest magia jest radość.

Z pomocą tych pisaków rozwija się umiejętność pisania, malowania moje dziecka. Do niedawna moje dziecko nie lubiło rysować, kolorować i musiałam wiele się naprosić o wspólne malowanie, teraz mój syn bierze swoje bloki, zeszyty i maluje, dostęp do mazaków ma nieograniczony, bo tak łatwo się one zmywają że nie próbuje ich gdzieś ukryć.

To chyba też jedyne mazaki, które do tej pory nie udało się wcisnąć mojemu dziecku, to znaczy końcówki pisaka nadal są na swoim miejscu, a nie wciśnięte w obudowę pisaka;)
Mamy ich 9 a kolorów uzyskać możemy 16 - 8 pisaków kolorowych i jeden pisak biały zmieniający kolor pozostałych.

Jak dla mnie świetny pomysł na prezent dla dziecka by rozwijać ich artystyczne dusze. Te pisaki oraz wiele innych ciekawych produktów artystycznych znajdziecie w sklepie Malowana Lala, zapraszam także do polubienia ich na Facebooku

9 komentarzy:

  1. dziękuję za rekomendację , chętnie zakupię takie magiczne pisaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne :) takie magiczne pisaki to byłaby super rzecz dla moich dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pisaki są dla nas idelane, bo wszystkie go tej pory kończyły w koszu na śmieci wciśnięte. Dziękuję za polecenie :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć :) moje dzieciaki oststnio pokochały mazaki o ile z ubrań sie spieraja z reszty nie zawsze sie łatwo zmywają zwłaszcz ciene

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieci uwielbiają takie rzeczy.Dominisia ma 2 latka a już uwielbia rysować,pisaki które można łatwo zmyć...nie musisz mnie przekonywać do ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magia jest radością , a jak buźka w mig niknie z mebli czy dywanu to i magiadla rodzica. Ciekawe pisaki, które tak jak Pani napisała dają radość dziecku to warto je nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ale swietnw

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z używaniem białego pisaka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger