4/27/2017 03:23:00 PM

AWM- Zdrowie twojego dziecka

Dzisiaj czas na recenzję bardzo pomocnej książki wydawnictwa AWM "Zdrowie twojego dziecka".






Jako mama często stykam się z różnymi problemami, które często spędzają mi sen z powiek, pewnie nie ja jedna. Gdy Filip był mały zastanawiałam się, czy to normalne że nadmiernie pociła mu się główka, gdy przychodziło kolejne zapalenie ucha martwiłam się czy to wina migdałków, a gdy pojawiała się kolejna wysypka zastanawiałam się co mogło go uczulić.

Mając książkę dr Jadwigi Górnickiej teraz wiem sporo ciekawych rzeczy. między innymi jak wyleczyć migdałki i że moja upartość o nie wycinaniu była słuszna, albo też jak leczyć katar, czy półpaśca. Nie wspomnę już, że nigdy nie wpadłam na pomysł posmarowania skóry miodem w celu sprawdzenia czy nie uczuli dziecka i tak długo czekałam z jego podawaniem synkowi.





Książka to skarbnica wiedzy na różne tematy, od astmy, kataru, alergii po choroby jak ospa, półpasiec czy różyczka. Przyznam szczerze, że bardzo podoba mi się to naturalne lecznictwo, bo jak już niejeden raz wspominałam dawniej tylko produktami natury. W książce króluje propolis, miód, kapusta oraz tym podobne dary natury.

Sama chodzę do Pani doktor, która jest przeciwniczką antybiotyków dla dzieci i leczy domowymi sposobami, których ja osobiście nigdy nie znałam, ale przekonałam się że są skuteczne, choć za pierwszym razem patrzyłam sceptycznie na takie metody leczenia, teraz wiem, że warto znać takie cenne mikstury i unikać chemii.

Jeśli jest tu ktoś, kto zadaje sobie pytanie dlaczego jego dziecko się nadmiernie poci, lub jest ospałe, czy też zastanawia się nad wycięciem migdałków, zdecydowanie polecam mu tą właśnie książkę, naprawdę warto poznać coś więcej niż tylko leki chemiczne.

Polecam AWM i zapraszam do nich na Facebooka.

8 komentarzy:

  1. oj bardzo przydatna książka mam podobną ale do 5 lat teoria a w grudncie rzeczy skupili sie na 1 roku życia az opisaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka warto ja mieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa książka. Choć najważniejsza jest profilaktyka i wizyta u specjalisty to jednak dodam, że wiele rzeczy związanych ze stanem dziecka doczytaliśmy właśnie albo ze specjalistycznych książek albo też w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrówko dziecka jest najważniejsze i warto mieć taka książkę w domq :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowie dziecka wspieramy odpowiednią dietą bez cukru i mleka oraz piciem zdrowej wody - u nas musieliśmy założyć na ujęciu wody filtr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo można się z niej dowiedzieć a przy moich dwóch aniołkach to istna skarbnica wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. książka bardzo przydatna dla każdego rodzica

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger