2/26/2018 05:26:00 PM

Babaria Kasadi -Krem do rąk na bazie 100% oliwy z oliwek - 75ml

Krem do rąk na bazie 100% oliwy z oliwek to dla mnie nowość, jeśli o kremy do rąk chodzi. Nie używałam kremów oliwkowych, bo zawsze były dla mnie śmierdzące i do tego tłuste.
Krem od Babaria Kasadi jest jednak przeciwieństwem tych znanych mi kremów oliwkowych. 
Krem przede wszystkim ma bardzo lekka konsystencje, dzięki której bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze lepkiego filmu, a skóra po nim jest delikatna i wygładzona.



Co więcej ma bardzo ładny zapach, bardzo delikatny i jak świeże oliwki zielone:) Bardzo ładny i delikatny zapach, który na skórze utrzymuje się dość długo, dając mi poczucie świeżości dłoni. Tak jak już wspomniałam krem bardzo ładnie się wchłania i szybko, dzięki czemu mogę go używać o każdej porze dnia, nawet podczas przygotowywania obiadu- pomiędzy ciągłym myciem rąk. Krem jest na tyle, moim zdaniem świetny, że pierwsze efekty jego używania widać już po pierwszym użyciu, bo jest mocno nawilżającym kremem, a przy tym wcale nie brudzi. Ja po jego użyciu już po kilku chwilach, postawiłabym nawet kilkunastu sekundach mogę dotykać telefonu, czy klawiatury w komputerze, czy też stron książek, bez pozostawienia tłustych plam na ekranie czy śliskich stronach książek. Naprawdę świetnie się wchłania i nawilża skórę.



Po około 2 tygodniach po jego stosowaniu dzień w dzień, moje dłonie sa miękkie i delikatne, tak jakbym dostała nową skórę, zwłaszcza w miejscu po moim styczniowym oparzeniu. Skóra nie jest spięta, ani nie mam już problemów z wiecznie przesuszonymi skórkami wokół paznokcia.
Krem jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość i dokładne jej rozprowadzenie po dłoniach, by je nawilżyć. Dla mnie jest on bardzo fajnym kosmetykiem do dłoni i na pewno niedrogim, bo kosztuje tylko 9 zł, a starczy na dłuższy czas.
Warto pomyśleć o nawilżeniu i wygładzeniu dłoni po zimie, dlatego zdecydowanie polecam Wam krem do rąk na bazie 100% oliwy z oliwek i zapraszam do sklepu Babaria Kasadi oraz do polubienia ich na Facebooku

3 komentarze:

  1. Coś dla mnie odkąd wożę córcię do i ze szkoły moje ręce stały się suche i podrażnione . Musze kreomować ale albo mi nie służa albo są za tłuste albo podrażniają . Przydałby mi sie krem taki właśnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać to idealny kosmetyk do pielęgnacji skóry dłoni. Wszystko to za sprawą cudownego, skutecznego ,ale zapomnianego składnika czyli oliwy z oliwek. Krem ma same zalety :nie uczula, nawilża, szybko się wchłania, ładnie pachnie . Dla mnie super, a i cenę ma przystępną .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten składnik jest mi znany ale używałam w kremie do rąk.Moje dłonie są przesuszone,widać że są spracowane i pomimo tego,że używam na noc "tonę" kremu to i tak nie uzyskałam jeszcze pożądanego efektu.Jeśli się dobrze wchłania,działa nawilżająco,regenerująco to chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger