2/23/2018 02:48:00 PM

Lisap Milano Polska- Szampon i maska do włosów Chroma Care ochrona koloru


Przyszła pora by opisać mój zestaw testowy od Lisap Milano Polska, Chroma Care ochrona koloru szampon i maska do włosów. 

Powiem Wam szczerze, nie każdy szampon jest dla mnie odpowiedni, miałam ostatnio jakiś reklamowany szampon i tak mnie uczulił, że miałam aż rany na głowie, także z góry bardzo ostrożnie podchodzę do szamponów i innych kosmetyków do włosów. Pierwszym więc plusem dla tego zestawu jest jego łagodny skład, to znaczy nie uczula mnie więc założyłam, że jest delikatny dla skóry ze skłonnością do alergii.



Szampon i maska do włosów świetnie się sprawdziły do moich włosów, farbowanych, a jednak suchych, matowych i zniszczonych. Maskę stosowałam raz na tydzień, bo nie lubię zbytnio obciążać włosów, choć maska okazała się wcale nie taka obciążająca, włosy tak samo jak i bez użycia maski przetłuściły się po około 2 dniach. Maska nie jest za gęsta, ani zbyt leista, bardzo fajnie się ją nakłada na włosy, bez zbędnych zabrudzeń podłogi w łazience.




Szampon jest idealny, naprawdę po pierwsze bardzo ładnie się pieni, ładnie pachnie i jest bardzo wydajny. Po drugie po nim włosy stają się wygładzone, nie puszą się, nie elektryzują. Włosy stały się zdrowsze, kolor wygląda na odświeżony, końcówki się nie rozdwajają. Do tego włosy nie są obciążone, nie przetłuszczają się częściej niż po innych moich lubianych szamponach. Ten zdecydowanie pozostawia ładny zapach na włosach i lśniący blask:) Tego mi najbardziej brakowało w moich włosach tego blasku i wygładzenia, a szampon Chroma Care właśnie tego mi dostarczył, piękny blask, wygładzenie i odświeżenie koloru, przez co nawet jak mam odrosty po farbowaniu , to sam kolor jest intensywny, nie jest wypłowiały, czy wymyty jak zazwyczaj to wyglądało.
Ja jestem bardzo zadowolona z efektów działania szamponu i maski Chroma Care ochrona koloru od Lisap Milano Polska, dlatego polecam Wam stronę i zapraszam na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Aż sie ciesze że ja nie mam takich prblemów, czasem skóra swędzi ale tylko troche. Za to nie moge dobrac odżywek i masek na moje włosy. Od kąd rozjaśniłąm z ciemnych na blodn jakoś mi się puszą i kreca a już myslałam że mam spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać to są Kosmetyki, które nie uczulają , nie podrażniają. Fajnie, że zarówno maska, jak i szampon nie obciążają włosów, bo tego nie znoszę. Też maskę nakładam raz na tydzień nie częściej. Ciekawi mnie jak pachną te kosmetyki, czy zapach jest delikatny czy intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy maskę można stosować z innym szamponem innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same zalety...nie uczula,włosy nie puszą się ,kolor pielęgnują...jestem zainteresowana tymi kosmetykami,tego potrzebują moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zależy mi,żeby maska nie obciążała moich włosów,mi się szybko przetłuszczają.Skoro nie obciąża ich tak a szampon również spełnia swoją rolę,muszę zestawu wypróbować na moje farbowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger