2/16/2018 03:14:00 PM

Glantier- Zapach nr 402 plus próbki z topowymi zapachami

Ktoś pisał, że chciałby na blogu zobaczyć jakieś propozycje niedrogich i fajnych perfum, no więc dzisiaj post o takich perfumach.





Glantier to odpowiedniki perfum najwyższej jakości, moim zdaniem dużo lepsze niż podróby oryginałów, których pełno na naszym rynku. Ja wybrałam dla siebie zapach nr 402, czyli odpowiednik 
Cacharel Amor Amor, piękny niezwykle uwodzicielski zapach. Czy różni się od oryginału, moim zdaniem jedynie ceną. 
Zapach jest identyczny jeśli chodzi o oryginał, piękny, słodki zapach idealny na Walentynkowy wieczór:) Trwały, co mnie osobiście bardzo zaskoczyło, bo czuć go dość długo, nie jest tak, że trzeba się co godzinę psikać, żeby było go czuć, ja używam go raz dziennie i czuję go przez 6 godzin! Jak dla mnie rewelacja, bo niektóre oryginały czuć dużo krócej, prawda?
Perfumy są zamknięte w szklanym flakonie o pojemności 50 ml. I są naprawdę mocne, tzn nie trzeba wylewać na siebie połowy butelki by było je czuć:)
Perfumy nie odbarwią ciuchów, próbowałam, zawsze sprawdzam bo wiem, że jest to ważna cecha. Są w 100% bezpieczne dla ubrań i dla ciała:)
Długo się utrzymują na ciele i zapach jest tak samo intensywny. Mnie osobiście ten zapach bardzo się podoba. To zapach kwiatowo-owocowy, bardzo ciepły, zmysłowy. Jeśli lubicie słodkie, ciepłe zapachy to jest to zdecydowanie zapach dla Was.





Do tego miałam dołączone próbki topowych zapachów Glantier, damskie i męskie, dzięki którym poznałam kolejne piękne zapachy.
Zdecydowanie polecam Wam perfumy od Glantier, bo są trwałe i zapachy są odpowiednikami perfum znanych, luksusowych i pięknych:)

Ja jestem bardzo zadowolona z perfum od Glantier, bo zamiast wydawać 300 zł mogę wydać 50 zł, a do tego nie widzę żadnych różnic między tymi oryginałami a perfumami od Glantier. Zdecydowanie polecam Glantier i zapraszam także na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki perfum. Też lubię delikatne ,subtelne zapachy .Myślę że byśmy się polubili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam perfum tej firmy co prawda ja mało mm ogóleni perfum ale muszą być trwałe bo zwykle brakuje czasu na "poprawki" przed kolejnym wyjściem

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się zachęcona tym opisem...trwałe ,słodki zapach z nutą kwiatową,to jest to co lubię,a nazwa...AMOR mówi sama za siebie❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach na pewno jest boski,zazwyczaj płacimy dużo za markę,ładny flakonik a przecież liczy się to co jest w środku,już widzę,że jest mnóstwo ciekawych zapachów oprócz tego do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow fajnie wyglądają jestem ciekawa zapachu, czy zawsze próbki są dołączone czy to indywidualna inicjatywa?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger