2/02/2018 04:06:00 PM

Coffee style- Kawa ziarnista


Ten wpis miał powstać już dawno temu, ale z braku czasu na zakup nowego młynka do kawy nie byłam w stanie spróbować smaku kawy, o której dziś napiszę Wam post. 
Do spróbowania dostałam 3 opakowania po 100 gram, w 3 smakach: Modena Style, Verona Style oraz Sanremo Style.  Wszystkie to kawy ziarniste świeżo palone. Ich zapach jest po prostu nie do pobicia przez gotową mieloną kawę. 


Dla mnie najpyszniejszą okazała się Verona Style, ma ona smak delikatniejszy, mniej kwaskowaty niż pozostałe dwie. Ja wielkim kawoszem nie jestem, ale jedną kawę dziennie wypić muszę i przyznać się muszę, że wystarczy mi mała, naprawdę mała kawka z mielonych ziaren Verona Style by postawić mnie na nogi, nawet po 3 godzinach snu. Pozostałe dwie spija mój mąż, bo dla mnie ten lekki posmak kwaśnych owoców powoduje, że potem mam ich posmak w ustach i bardzo tego nie lubię, za to mąż chwali sobie, że są to bardzo dobre kawy, a ja się ponoć nie znam;) Także wiecie jak jest, wszystko zależy od osoby, ja wolę zdecydowanie łagodniejsze, słodsze smaki. Choć przyznam się szczerze, że nie sądziłam, ze kawy aż tak mogą się różnić smakiem- tak jak pisałam kawoszem nie jestem, więc nie pijam kawy poza domem.


Kawa jest mocna, dlatego te 100 gram to dla mnie zapas kawy na co najmniej miesiąc czasu, jak nie dłużej.

Poniżej zamieszczam trochę informacji od producenta o poszczególnych kawach:)

Modena Style


Skład: 60% Arabica 40% Robusta

(m.in. Etiopia, Kolumbia, Indie)

Wyczuwalne nuty smaku i aromatu m.in:

Jagodowa kwasowość, borówki, jaśmin, cukier trzcinowy, posmak winny, orzechy włoskie.



Verona Style

Skład: 100% Arabica
(m.in. Etiopia, Kostaryka, Gwatemala)


Wyczuwalne nuty smaku i aromatu m.in:
Migdały, czerwone jabłko, cytrusy, cukier trzcinowy, jagody, limonka, jaśmin.



Sanremo Style

Skład: 80% Arabica 20% Robusta
(m.in. Etiopia, Kostaryka, Kolumbia)

Wyczuwalne nuty smaku i aromatu m.in:

Jasne nuty jagód i cytrusów, ciemna czekolada, cukier trzcinowy, śliwka, owocowa kwasowość.


Polecam Coffe Style i zapraszam także na ich Facebooka

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa recenzja kawa wydajna warto zakupic i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic muszę chyba zakupić i się przekonać jak smakują. Ja uwielbiam kawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam osobiście kawy nie pijam ani mielonej ani ziarnistej nie kupuje wole rozpuszczalną. Ale znam kogoś kto uwielbia taka pić , może pomyśle o zakupie na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię kawkę...ale z racji Hashimoto nie mogę pić jej do woli,pozwalam sobie na max 2 dziennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie piję tak często kawy w ciągu dnia,lubię taką delikatną.Czy ten smak kwaśnych owoców byłby dla mnie idealny,to już moje podniebienie musi ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba najlepszym sposobem na sprawdzenie będzie jej kupno. Może wybiorę SANREMO STYLE, ponieważ lubię cytrusy oraz ciemną czekoladę. Świetny wpis, z którego można się bardzo dużo dowiedzieć, powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. NO i taką kawę oczywiście najlepiej się pije

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam kawy także przeważnie zawsze je kupuję na https://cupandyou.pl/ Mają naprawdę bardzo duży wybór kaw smakowych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger