2/16/2018 05:44:00 PM

Kostka mydła- Mydełko lawendowe oraz mydełko nagietkowe

Postanowiłam napisać o nich razem, bo to kwiatowe mydełka. To, że są one piękne dla oka nie muszę Wam pisać, bo wystarczy na nie spojrzeć i widać, ze to piękna ręczna robota.

Mydełka są rewelacyjne. Używałam najpierw lawendowego, później nagietkowego. Mydełka nie są jak te sklepowe, ładnie się pienią, ładnie pchną, ale nie robią się miękkie, maślate. Są naprawdę dużo, dużo lepsze niż te sklepowe.






Mydełko lawendowe poza właściwościami odprężającymi, poczuciem spokoju, ma także wiele innych. Na przykład przyśpiesza gojenie się ran, oparzeń. Ja miałam kilka poparzeń, dłoń i brzuch, z pomocą mydełka lawendowego ładnie się wygoiły, przez kilka dni zastanawiałam się czemu tak swędzi mnie to miejsce oparzone, a po kolejnych kliku zauważyłam, że moje oparzenie całkowicie zbladło. Poza tym mydełko lawendowe ma także działania antyseptyczne, przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne i ściągające. Bardzo fajnie radzi sobie z wszelkimi zmianami skórnymi, typu trądzik, czy nawet uczulenia, bo ładnie je goi. Co więcej bez obaw używam go także przy kąpieli syna, który po pierwsze alergik, po drugie nigdy wcześniej żadnego mydła nie używał tylko specjalne preparaty. Mydełko lawendowe jest bardzo delikatne i przede wszystkim robione ręcznie i nie ma tam tony chemii.






Mydełko nagietkowe podobnie jak lawendowe jest super pomocne w kwestii gojenia ran i podrażnień. Nagietkowe mydełko od Kostka mydła zawiera bardzo dużo tłuszczów, dzięki czemu są niezwykle dobroczynne dla skóry, pielęgnują i odżywiają skórę. Jest tak samo delikatne jak lawendowe, wiec bez problemu można go używać do codziennej pielęgnacji dzieci, jak i dorosłych. Polecane jest do skóry z problemami, bo nagietek jak wiadomo działa cuda, już od małego wiedziałam, że używanie nagietkowej maści np jest bardzo zdrowe, toteż tym bardziej używanie do mycia mydełka nagietkowego. Mydełko od Kostka mydła jest wykonywane ze sprawdzonych i ekologicznych składników, dlatego mam pewność, że jest milion razy lepsze od sklepowej chemii.

Ja zdecydowanie polecam i zachęcam do odwiedzenia strony Kostka mydła oraz do polubienia na Facebooku.

6 komentarzy:

  1. Piękna ręczna robota 😍 Nie miałam pojęcia że te mydełka mają tyle cudownych wladciwosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam się z naturalnymi ekologicznymi mydełkami,zapach natury bezcenny❤

    OdpowiedzUsuń
  3. lawendę uwielbiam zwykle wybieram takie jeśli sa dostępne mydełka a takie w sklepach są rzadkością. Za nagietkowymi nie przepadam chociaż są dobre mi ich zapach ciut przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełka wyglądają świetnie,takie fantazyjne,ręcznie robione co podnosi ich wartość,bardzo dobre dla naszej skóry :) To nie tylko zwykła "kostka" do mycia,to też świetny kosmetyk pielęgnacyjny i od razu podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają, cudownie pachną :) miałam okazję posiadać miodowe i lawendowe. Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger