2/15/2018 12:13:00 PM

Malowanki- Ręcznie malowany kubeczek

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać wyjątkowy kubek, czemu wyjątkowy bo jest jedyny w swoim rodzaju. Pani, która go malowała- ręcznie oczywiście nie tworzy masowo, lubi by każdy kubeczek był inny, a to daje nam gwarancję wyjątkowości:)



Kubeczek bardzo starannie i idealnie jest pomalowany, tzn, obrazek i napis, który sobie wybrałam, bo tak możecie wybrać sobie co chcielibyście na kubeczku mieć i Pani to dla Was wykona.
Kubeczek jest biały i kształt ma ten który jest moim ulubionym, opływowy, nie lubię tych zupełnie prostych, bo wydają mi sie takie monstrualne, ten kubeczek sprawia że każdy dzień zaczynam milej, kiedy na niego spojrzę.

Napis "super babeczka" rozwesela i dodaje mi motywacji do działania na nowy dzień, a herbatka z niego smakuje wyśmienicie. No i nie potrzebuje już jeść słodkości, bo kubek tak mi słodzi życie :)

Jest naprawdę uroczy, a w dodatku tak pięknie kolorowy i niespotykany masowo w sklepie. Można go myć w zmywarce, w 40 stopniach, ale ja nie ryzykowałam i myję ręcznie, bo bardzo mi się kubeczek podoba. Podczas ręcznego mycia nic się z namalowaną częścią nie dzieje, dlatego uważam że jest wykonany bardzo starannie i najwyższej jakości produktami do malowania po ceramice.


Myślę, że taki ręcznie malowany kubek to prezent na każdą okazję i dla każdego, można przecież wybrać odpowiedni tekst i rysunek i naprawdę super prezent dla bliskiej nam osoby mamy. Pani jest bardzo miła i uprzejma, do tego zawsze służy radą więc z jej pomocą na pewno uda Wam się stworzyć idealny dla Was kubeczek, a może i całą zastawę kawową, bo tak naprawdę Pani maluje nie tylko kubeczki, więc macie duży wybór.

Ja jestem bardzo zadowolona ze swojego kubeczka, bo jest taki wyjątkowy i po prostu mój:) Dedykowany dla mnie, więc nie podkradnie mi go mąż;)

Polecam wam z czystym sercem zakupy u Malowanki :) 

7 komentarzy:

  1. Śliczny osobiście kocham kubeczki ale nie mam jeszcze ręcznie malowanego a przydałby sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wykonanie i fakt że można zamówić dowolny rysunek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykonany kubeczek z fajną grafiką 😍Świetna jest ta opcja, że sami możemy sobie tak naprawdę zaprojektować taki kubeczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek jest ręcznie malowany co podnosi jego wartość.Ta "super babeczka" oczywiście jest wymowna ;) Z takiego kubka pić kawę to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) cenię takie rzeczy. Są niepowtarzalne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wykonany kubeczek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger