2/16/2018 07:38:00 PM

Nicole perfumy- Smart Filler Nicole 30 ml oraz Smart Nicole 9ml

Dzisiaj perfumy od Nicole nr 63, czyli odpowiednik perfum Dolce& Gabbana  Light Blue





perfumy D&G Light Blue to znany i dość popularny zapach, pamiętam na studiach co druga z moich koleżanek używała właśnie zapachu D&G Light Blue. Zdążyłam się więc do niego przyzwyczaić, bardzo lubię ten świeży aczkolwiek i tak lekko słodkawy zapach. Czy Nicole są podobne do oryginały?
Są bardzo podobne, ten sam piękny świeży zapach, pachną ciut mniej intensywnie, bo jednak D&G pachnie mocno, ale dlatego nie lubiłam ich na sobie, bo zbyt mocny i długotrwały zapach przyprawiał mnie o ból głowy. Perfumy od Nicole są słabsze, ale za to bardzo trwałe, czy to na ciele, czy na ubraniach utrzymują się bardzo długo.






Ja otrzymałam Smart Nicole 9ml i jego uzupełnienie w postaci Smart Filler Nicole 30 ml. To co mnie osobiście podoba się w tej 9 ml perfumetce to fakt, ze mogę ją mieć wszędzie ze sobą. Idąc na imprezę, czy nawet wychodząc na randkę z mężem mogę po prostu schować swój ulubiony zapach do torebki, nawet tej najmniejszej, a ponieważ to trwały zapach wcale tak szybko się go nie zużyje, mimo że ktoś mógłby powiedzieć, ze 9 ml to mało. Ja używam perfum od ok. 2 tygodni i niewiele ich zużyłam, używam ich na co dzień, bo lubię ten świeży kwiatowo-owocowy zapach, świetnie się nadaje własnie na co dzień i na większe wyjścia, oczywiście wszystko zależy od ilości ich użycia. Na co dzień używam ich zdecydowanie mniej niż na wyjście:)
Smart Nicole 9 ml to zaledwie 10 cm buteleczka, więc zmieści się naprawdę wszędzie do piórnika, do kosmetyczni, do kopertówki , albo do kieszeni w marynarce. Co więcej dzięki takiej małej pojemności, która starcza na 200 aplikacji (psiknięć) możemy pozwolić sobie na zakup kilku różnych zapachów i zmieniać, tak by nam się nie znudził jeden zapach, bo ceny są relatywnie niższe, ze względu na te pojemności.




Jak dla mnie te perfumki to wybawienie na wszelkiego rodzaju imprezy, jak wesele, komunia itp, a tych w najbliższym czasie trochę u nas będzie, a moja kopertówka nie jest bez dna, by wszystko pomieścić:) Dlatego jeszcze planuje zakupić zapach męski w takiej pojemności by mój maż znowu mnie nie urządził jak rok temu, swoim wielkim flakonem w mojej kopertówce zajął miejsce moim mini kosmetyków;)

Polecam Wam to rozwiązanie jest naprawdę świetne. Polecam Nicole Perfumy i zapraszam także na ich Facebooka.
Macie także 
możliwości zapisania się do Klubu Nicole, dającego upusty aż 35% (brak opłaty wpisowej i członkowskiej) – szczegóły:www.klub.smart-nicole.com

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie osobiście kocham perfumy które sa trwała niekoniecznie musze je czuć na sobie ważne by je było czuc przez innych i czuć na ubraniach bo ja sie szybko z zapachem rozstaje i przydałoby mi sie mieć takie co ze mna zostaną

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubię takie male perfumerki bo wszędzie mogę je ze sobą zabrać. Uwielbiam delikatne i subtelne zapachy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach na pewno by mi się spodobał,taka mała perfumetka zmieści się wszędzie to jej największa zaleta.W tym sklepie można znaleźć wiele ciekawych zapachów i to w bardzo przystępnej cenie,takie zamienniki coraz chętniej są kupowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji wypróbować perfum tej firmy muszę w końcu się skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger