2/14/2018 12:24:00 PM

Wydawnictwo RM- Marynaty. Słodkie, kwaśne i pikantne

Kolejna książka, która moim zdaniem powinna znaleźć się w domu każdej kuchareczki, dlaczego? Jeśli lubicie swojego własnego wyrobu marynaty, ale czasami tak jak ja nie macie ochoty tylko na jedno kopyto robić sobie zapasów na zimę, to polecam właśnie tą książkę.



W Twojej kuchni nie powieje już nudą, a goście będą prosić o dokładkę Twoich marynat na stół, jestem tego w 100% przekonana.
Ta książka jest niesamowicie pomocna, a że do wiosny coraz bliżej to i studiuję ją kolejny raz, żeby wiedzieć jakie warzywa posiać i w jakich ilościach, bo koniecznie chcę przerobić większość przepisów z tej książki.
Ja lubię sprawdzone przepisy, ale te zawarte w książce Wydawnictwa RM po prostu powodują, że czuję się głodna. Przepisy na marynaty z owoców, które później można wykorzystać do deserów lodowych, do budyniu, czy do ciast pyszota, a przepis na kolorowe leczo skradł moje serce.






Ale w książce znajdziemy nie tylko przepisy na marynaty z warzyw czy owoców, ale także z jajek, sardeli,. Znajdziemy także przepisy na zupy i zaprawy do sosów, przepis na sól lawendową i wiele wiele naprawdę ciekawych marynat, o których pierwszy raz przeczytałam w tej książce, a myślałam, ze sporo już przepisów poznałam.
Dlatego zdecydowanie polecam ją każdemu kto lubi fajne, nieszablonowe i nieoklepane już wszędzie przepisy. Książka poza przepisami, zawiera piękne ilustracje, obrazujące przepisy, a przy każdym przepisie znajdziemy praktyczne porady.

Polecam Wam Wydawnictwo RM i zapraszam na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. O to coś dla mnie. Uwielbiam w kuchni eksperymenty, lubię nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie należę do idealnych kucharek nawet nie lubie gotować ale mająć swój ogródek sa i przetwory i marynaty więc taka by sie przydała bo nie mam ani jednej chyba

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi brakuje starego mieszkania gdzie miałam małą spiżarnię i mąż porobił mi półki, które wypełniałam różnymi przetworami. Lecz wpis mnie tak zaciekawił że kto wie może wygospodatuje miejsce i będę robić przetwory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj...marynowane sardele,jajka...całkiem oryginalne przepisy na marynaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba czasem do swojej kuchni wprowadzić powiew "czegoś świeżego" :) Marynowane owoce,warzywa,grzyby to doskonale znamy :) Ta książka to skarbnica dla każdej pani domu,ja jeszcze nie robiłam marynowanych jajek czy orzechów :) Albo jakąś nową zupkę zrobić,syn grymasi ale reszta rodzinki na pewno chętnie spróbuje czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger