2/21/2018 06:07:00 PM

SForYou- Album na zdjęcia

Chciałam Wam dzisiaj pokazać niezwykły, jak dla mnie album na zdjęcia. Co w nim niezwykłego? Jego drewniana okładka, wypalana specjalnie dla nas:)



Mój syn ostatnio stał się wielkim fanem Psiego Patrolu, dlatego wybrałam dla niego właśnie tych bohaterów bajki, co więcej nie do końca się dogadałyśmy z Panią tworzącą okładkę na album i nie wiedziała, którego bohatera wybrać, wiec wypaliła wszystkie pieski i to był strzał w samą 10, bo Filip oszalał kiedy zobaczył swój album, nie muszę chyba pisać, ze zaraz chciał mi go zabrać i am pisać. Tak mój syn potraktował album jak zeszyt;) Ale to dlatego, ze póki co albumów u nas mało, mamy tą przypadłość, ze wiele zdjęć, ale wydrukowanych niewiele, pewnie to znacie. Teraz mam mobilizację, żeby wydrukować dla syna te najfajniejsze jego fotki i powklejać do jego spersonalizowanego albumu.
Album jest wykonany naprawdę ślicznie, a Pani Wanda ma niezwykły talent, bo stworzyć taką okładkę przy pomocy wypalarki to naprawdę i cierpliwość i talent trzeba mieć. Ja pewnie po pierwszej kresce bym się poddała, bo nie mam talentu do rysowania, nawet jeśli miałabym odkalowane i tylko po liniach wypalać nie dałabym rady, bo trzeba mieć cierpliwość i spokojną rękę, a ja jestem zbyt szybka i każda linia wyglądałaby jak fale ;)
Pani Wanda ma złotą cierpliwość jeśli taki album stworzyła i ja tu nie zauważyłam ani jednej, choćby ciut ciut zakrzywionej linii. Nie mam pojęcia jak się to dokładnie wykonuje, ale wystarczy spojrzeć na album i na pozostałe Pani prace, by już wiedzieć, że to talent niezwykły, bo Pani tworzy istne dzieła sztuki.







Ale to nie wszystko, bo prawdziwa niespodzianka czekała na nas po otworzeniu albumu. Na wewnętrznej stronie okładki odkryliśmy piękną sentencję, także wypaloną przez Panią Wandę, a na okładce, z drugiej strony albumu, tzn tej tylnej okładce piękny obrazek Sky, która leci i ma przywiązany do łapki tabliczkę z napisem "koniec". To po prostu przepiękny album na zdjęcia, który sprawia że mam tę motywację by wybrać zdjęcia, wydrukować i je powklejać na pamiątkę mojemu synowi, bo taki album z drewnianą, grawerowaną okładką na pewno zostanie na długie lata z nami.




A stworzy dla was wszystkie Wasze pomysły, jestem tego pewna, dlatego zdecydowanie polecam Panią Wandę i jej SForYou

5 komentarzy:

  1. Bardzo podziwiam talent tej Pani i jestem pod ogromnym wrażeniem. Uwielbiam takie spersonalizowane przedmioty, bo są bardzo sentymentalne. Idealnie nadają się na prezent i sami decydujemy jak mogą wyglądać .Ten album wygląda fantastycznie i nietuzinkowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest sliczny i chyba mam pomysł na prezent :) fajny i nietuzinkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny na prezent i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niesamowitego,mój syn też jest fanem Psiego Patrolu a ten album to byłby świetnym prezentem.Widać tu talent,serce włożone w każdy detal,jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać,że jest wyjątkowy ,super na prezent

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger