2/23/2018 01:53:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Infinite Blue żel nawilżający pod prysznic

Dzisiaj kolejna nowość Avon Polska- żel pod prysznic Infinite Blue. Żel, który przykuł moją uwagę i słusznie jak się okazuje, bo jest niezwykle męskim zapachowym żelem.
Mój mąż i żel Infinite Blue polubili się na tyle, że już domówiłam mu kolejny.




Żel nie jest wodnisty, ani zbyt gęsty, nie trzeba też wylewać połowy butelki by ładnie się pienił, jest więc wydajny.
Należy do grupy perfumowanych żel, które pozostają na skórze jeszcze dłuższy czas po zażyciu kąpieli. Zdecydowanie najładniejszy z dotychczas mi poznanych zapachów męskich żeli marki AVON, a to wszystko za sprawą bergamotki i kardamonu. Nadaje skórze nie tylko odświeżenia, ale także nawilżenia. Żel idealnie się rozprowadza po ciele i ładnie pieni, skóra po kąpieli jest delikatniejsza. A co fajne można go użyć także do włosów, po nim włosy pięknie pachną, taką męskością i świeżością. Mnie osobiście bardzo się podoba i wiem, ze i mój mąż jest bardzo zadowolony z zapachu, bo nie kazałby mi kupować kolejnego;)
Żel dostępny jest w dwóch pojemnościach, komu wygodniej w jakiej, nam zdecydowanie bardziej poręczny wydaje się mniejszy (250 ml) choćby dlatego, że można bez problemu wpakować do kosmetyczki, więc na wyjazdy służbowe mojego męża jak znalazł.
Zamknięcie jest praktyczne, nie otworzy się podczas podróży samo, tego jestem pewna.
Żel ma świeży, taki pełen energii zapach, który pobudzi zmysły kobiety, tego jestem przekonana, bo na mnie mało który zapach działa, a ten przyciąga :)


Dlatego polecam Wam ten żel i zakupy u Karolina Kowalska Avon Polska:)

4 komentarze:

  1. Hm chyba warto kupić dla mnie , poza wyjatkami, większośc zapachów męskich jest na jedno kopyto jak to się mówi pachna tak sama w zasadzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki perfumowany żel nie dość że pięknie, energetycznie pachnie i długo się utrzymuje na skórze, to jeszcze można użyć go nie tylko do ciała ale i włosów .Mamy więc też oszczędności w portfelu ;-) Świetne jest to, że oprócz skutecznego oczyszczania także nawilża skórę

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna recenzja - sper produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię damskie żele z Avonu,ten męski pewnie mojej drugiej połówce by się spodobał :) I oczywiście atut,że do włosów i ciała-zaoszczędzone miejsce na półeczce w łazience i pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger