2/15/2018 12:25:00 PM

Tarka i miarka- kuchenne przybory


Dzisiaj chciałabym Wam polecić pewien sklep, a mianowicie Tarka i miara, znajdziecie tam wiele, bardzo ciekawych przyborów kuchennych i nie tylko. Ja dziś chciałabym Wam pokazać jedną część swojej paczki z tego sklepu. Wybór jest ogromny, więc każdy znajdzie tego co szuka, dla siebie, dla domu. 

Podkładki na stół, pod talerze, ale tak naprawdę u mnie dla ozdoby i dla tła do różnych zdjęć, bo są dwustronne i po prostu są śliczne. Wykorzystanie ich jest dowolne, rozlanie wody nie powoduje na nich żadnych strat, tzn nie stają się miękkie, nie zostają plamy i nie deformują się, są naprawdę ekstra.
Pasują do salonu, gdzie większość zawsze ma rozłożony obrus i co kiedy za stołem zasiada taki łobuziak, jak mój syn? Wyciągamy taką podkładkę i nie martwimy się o plamy i o ładny wystrój stołu, bo podkładki z lawendą są po prostu przepiękne. Błyszczące, nie gną się, nie rozrywają, nie odkształcają od ciepła. Troszkę są śliskie na samym stole, ale na obrusie już tak nie latają.






Kolejna rzecz to drewniana łopatka ażurowa z wypalanym liściem. Jak chyba każdy wie, drewniane przyrządu w kuchni to prawdziwy skarb, ich nigdy za wiele. Ta jest bardzo solidnie wykonana, nie wygina się pod wpływem wysokich temperatur, nie używałam do tłuszczu, więc nie wiem czy może nasiąknąć, naciągać ciepłych tłuszczy, ale na pewno świetnie się nadaje do mieszania wszelkich makaronów, sosów i jedzenia na patelni, ale takiego gdzie nie ma zbyt wiele tłuszczu. Ładne wypalane zdobienie dodaje jej uroku. Jest lekka i naprawdę dużo lepsza, dużo grubsza, solidniejsza od tych zwykłych drewnianych łopatek, które można kupić dosłownie wszędzie. Dodatkowo ma dziurkę by można ją było powiesić na wieszaku, ja mam bambusowy stojak na takie drewniane narzędzia, ale u mojej mamy jest taki wieszak i na pewno świetnie by się tam prezentowała, zwłaszcza z tym wypalanym liściem.





Ostatnią rzecz, którą dziś opisze jest nylonowa trzepaczka, pierwszy raz spotykam się z nylonową trzepaczką, ale jest rewelacyjna. Po pierwsze niedroga, po drugie bardzo wytrzymała, a po trzecie świetnie się sprawdza do robienia na szybko ciasta na naleśniki. Dawniej używałam do tego miksera, później kupiłam metalową trzepaczkę, która wytrzymała aż jedno cisto na naleśniki, tą robiłam już kilka razy i póki co jak nowa, dlatego zdecydowanie ją polecam.


Polecam Wam cały sklep Tarka i Miarka i zapraszam także do zaglądania na ich Facebooka.

6 komentarzy:

  1. Sliczne zwłaszcza te podkładki :) chyba muszę zajrzeć i popatrzeć a nóz cos sobie wypatrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki bardzo polubiłam zwłaszcza że mam teraz szklany stół w kuchni i muszę jakiś ładnie zabezpieczyć szkło przed porysowaniem tę podkładki dodadzą jeszcze uroku naszej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki bardzo ładnie się prezentują będą więc nie tylko praktycznym zabezpieczeniem przed zabrudzeniem ale i niezwykłą ozdobą stołu .Trzepaczka i łopatka przydadzą się w każdej kuchni, a że są solidnie wykonane to i długo posłużą

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te podkładki ,coś wiem na temat ciągle czegoś wylewanego :) Moje dzieci mnie nie oszczędzają hihi ;) Zarówno drewniana łopatka jak i trzepaczka też się przyda zawsze w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki bardzo ładnie się prezentują , i ochronią nasze stoły , ławy przed zniszczeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne trzeba popatrzec stronke

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger