2/27/2018 06:21:00 PM

Wydawnictwo RM- Wielkanoc. Świąteczne dekoracje, prezenty, przepisy

Święta Wielkanocne zbliżają się dużymi krokami, dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was małą podpowiedz, gdzie szukać inspiracji na dekoracje domu, mieszkania, dekoracje stołu, ozdabiane jaj, czy po prostu pyszności typowo związanych z Wielkanocą. 
Sami przyznacie, że Święta Bożego narodzenia łatwo się dekoruje, czy nawet wymyśla potrawy, mają one swoje długoletnie tradycje, które gdzieś tam z pokolenia na pokolenie się przekazuje. Mnie osobiście Wielkanoc kojarzy się z koszyczkiem, żurem, babką i z wielkimi gonitwami w Lany Poniedziałek. Na stole królowała jedynie palma, czy też żonkile , a jajka to albo barwnik, albo cebula. Także ja zawsze jestem otwarta na nowe pomysły, a w tej książce ich nie brakuje.



Piękne dekoracje stołu, czy takie, które ozdobią ścianę, drzwi domu, bardzo proste, a przy tym piękne pomysły na zdobienie jaj do święconki, czy też na dekorację świąteczną. Znajdziecie tu spora dawkę przepisów na pyszności, którymi przełamiecie stereotypowe babcine baby;) Ja tam lubię zaskakiwać, jeśli już mam przed kim się "popisać", dlatego uważam, że w tej książce jest wszystko by Święta Wielkanocne były niezwykłe i magiczne.
Książka jest przepięknie ilustrowana, na ilustracjach uchwycono jak krok po kroku realizować projekty opisane w książce, to niezwykłe ułatwienie, zwłaszcza dla wzrokowców takich jak ja, gdzie nie zawsze po opisie wiem jak poprawnie zrobić daną dekorację, ale już z ilustracji wiem wszystko:)







Dla mnie ta książka jest niezwykle cenna i polecam ją Wam, bo można świetnie bawić się projektami wraz z naszymi dziećmi, a przecież Święta Wielkanocne to także piękne i ważne święta, wiec warto pokazać dzieciom jak piękne one mogą być, by nie kojarzyły się dzieciom jedynie z Lanym Poniedziałkiem, czy też z żurem ;)

Polecam Wydawnictwo RM i zapraszam na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tezą,że warto otworzyć się na nowe pomysły,by święta były magiczne

    OdpowiedzUsuń
  2. No i mamy receptę i przepisy na magiczne święta :-) Też lubię nowości i eksperymenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm z gotowaniem sie nie polubiłam ale z takimi ksiązkami może byc nawet przyjemne szykowanie sie do wielkanocy

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka książka to istna skarbnica wiedzy i pomysłów.Pomimo tego,że wykonuję z dziećmi jakieś zajączki,kurczaczki,malujemy jajka,robimy wydmuszki to przydałyby się nowe inspiracje i oczywiście te kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger