7/06/2018 01:15:00 PM

A&W Bio- Mąka orkiszowa razowa typ 2000

Jeśli w domu macie dzieci, które ze względów zdrowotnych nie mogą jadać pszennych produktów jadać, to mam dla Was bardzo dobrą mąkę, która świetnie daje radę nawet do naleśników:)
My na szczęście problemu z pszenica nie mamy, ale lubimy zdrowe rozwiązania, dlatego kiedy skończyła nam się w domy zwykła mąka postanowiłam, że orkiszowa nie będzie stać i czekać, aż wymyślę jakieś cudo, tylko wykorzystam ją do domowych, zwyczajnych przepisów.






Na pierwszy ogień poszły więc naleśniki, które moje dziecko mogłoby jeść codziennie. Trochę się bałam bo jednak mąka orkiszowa razowa jest ciemniejsza niż zwykła mąka tortowa, smak też ma zupełnie inny, ale jakże smaczny. My wykorzystaliśmy jeszcze domowy dżem truskawkowy (mojej roboty) i nasze działkowe boróweczki i obiad szybki i idealny na letnie dni dziś mieliśmy.
Mąka orkiszowa razowa bardzo fajnie się miesza z mlekiem i jajkami, nie jest tak lepka jak tortowa i dzięki temu zaoszczędziłam też sporo czasu na roztrzepywaniu grudek, których właściwie w moim cieście na naleśniki nie było. Mąka jest naprawdę smaczna, a raczej naleśniki z mąki orkiszowej. Czuć delikatnie taki razowy smak, ale jest on naprawdę delikatny.
Mój syn lubi małe naleśniczki i takie mu smażę, w dodatku beztłuszczowe także nasze naleśniki z mąką orkiszową są naprawdę zdrową wersją obiadową :)





Początkowo bałam się eksperymentować z mąkami, a teraz będę tworzyć z mąką z lnu, także od A&W BIO, bo tworzy się naprawdę ciekawe smaki :) I ile zdrowia w nich:)
My polecamy A&W Bio i zapraszam także na ich Facebooka

8 komentarzy:

  1. Wyglądaja pysznie , a mąka zdrowsza niz ta biała . U nas niestety nalesników dzieciaki nie lubia ale ja uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi synowie uwielbiają naleśniki. Ciekawe czy z tą mąką by im smakowały ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie i zdrowo...czego chcieć więcej...muszę koniecznie kupić mąkę orkiszową i zrobić dla najbliższych ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Coreczki uwielbiaja nalesniki i moglby je jesc codziennie,wiec z checia wyprobujemy takie z maka orkiszowa,bo sama jestem ciekawa jak beda smakowaly

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spakowałem naleśników z takiej mąki ale nie omieszkam nie spróbować bo wyglądają bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśników z taką mąką nie robiła,to ciekawe rozwiązanie i zdrowsze,stanowi to mnie dla mnie kolejne wyzwanie kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to właśnie mąka bardzo często jest tym głównym składnikiem od którego zależy czy danie się uda czy nie. Jak sobie korzystam z przepisów https://basiazsercem.pl/ to wtedy jestem pewna, że właśnie rodzaj i typ mąki odgrywa najważniejszą rolę w całym daniu. Moim zdaniem jest to również bardzo ważne przy pieczeniu czy smażeniu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger