7/17/2018 01:47:00 PM

Naszeokleiny- dywanik mata

Dzisiaj chciałabym wam pokazać naprawdę ciekawe sklep Naszeokleiny, to sklep z mnóstwem ciekawych oklein meblowych i na okna, podłogowych i wielu, wielu innych. Znajdziemy także tu rożne maty podłogowe i naklejki na ściany. Wybór jest ogromny, a szybkość realizacji zamówień na wysokim poziomie.




Ja dziś pokazać Wam chciałam swoją matę- dywanik, który tak naprawdę może mieć i w zasadzie u nas ma kilka zastosowań.
Pierwszy to letni dywanik do pokoju Filipka, wybrałam bardzo ciekawy wzór i choć mata jest biała to wcale nie jest tak brudząca jak np zwykły dywan. Mata nie ślizga się też po podłodze więc o bezpieczeństwo biegającego Filipa się nie martwię. Jest też łatwa w utrzymaniu czystości, wystarczy wrzucić do pralki i wysuszyć z resztą prania.






Właśnie dlatego, że tak łatwo utrzymać ją w czystości jest też świetną matą na plażę. Piach w zwykły ręcznik wchodzi, potem się go trzepie a i tak się sypie, a ta mata świetnie sprawdzi się jako mata do zabaw dla dzieci, czy też do leżenia nawet.
I ostatnie jej zastosowanie to oczywiście mata łazienkowa, bo świetnie absorbuje wodę i łatwo się ją suszy.
Ja jestem bardzo zadowolona z tej maty, owszem można dostać wszędzie podobne maty, ale po pierwsze nie w tak ciekawym wzorze, po drugie nie tak wytrzymałe- miałam kilka i po praniu się rozpadły, a ta jest cała już po kilku praniach:) Po trzecie nie spierają się jej nadruki, a w innych tak, dlatego własnie warto kupować u sprawdzonych sprzedawców takich mat.
Ja polecam Naszeokleiny nie mają wygórowanych cen, a produkty są najwyższej jakości. Zapraszam także na ich Facebooka

7 komentarzy:

  1. ciekawa i faktycznie przydała by nam się i do łazienki i jako dywanik do pokoju bop młody wykorzystuje kołdry w tym celu miałby alternatywę i na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie dywaniki stosuje moja mama w łazience od lat dawien - dawna. Są super, łatwo utrzymuje się je w czystości i są atrakcyjnie cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna mata !
    ja sie zastanawiam czy dac pokoju dziewczynek dywan czy panele to moze wtedy gdy wybiore, zdecyduje czy kupic taka matę :) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne dywaniki używam w łazience .Są rewelacyjne .Ten też fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna przydałaby mi się do pokoiku moich dzieci :) Filipek zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger