7/25/2018 01:40:00 PM

Wydawnictwo Babaryba- Mayana Itoiz- Moja Mama

Każdego wieczoru już na łóżku mój syn czeka na nowe opowieści przed snem. Pewnie nie tylko moje dziecko, ale podejrzewam że wszystkie dzieci. 



Autor: Mayna Itoiz
Tytuł: MOJA MAMA
format: 210x260mm
ilość stron: 32, oprawa twarda
ISBN 978-83-62965-56-4
Warszawa 2018
Cena detaliczna: 34,90zł (w tym 5% VAT)


Moja Mama to książka, która stać się może insp
iracją dla wielu mam. Książka, która nauczy nasze dzieci kolorów oraz poruszy ich wyobraźnię. Mój syn mając prawie 5lat uwielbia tą książkę, choć tekstu nie ma dużo, to jednak ilustracje, które rozbudzają fantazję dziecka to jest to czego najbardziej nam trzeba na dobranoc.
My z tą książką się bawimy, bierzemy farbki i robimy to co w danej części książki, jest wtedy sporo zabawy.
Tak jak wspomniałam tekstu nie ma dużo, są tylko pojedyncze zdania, ale mówią one więcej niż tysiąc słów.
Każda mama przed snem dba o pewne rytuały, prawda? Najpierw kąpiel, później kremik, mycie ząbków, czyszczenie paznokci, lub ich obcinanie itd. Dobrze znane wszystkim rodzica czynności, które wykonujemy niejednokrotnie dość intuicyjnie, na pamięć i o tym też jest ta książka. Pokazuje rytuał dziecka z mamą, przed snem, zabawa w opowieść o kolorach, o zwierzątkach. Wspólne chwile, radość, przytulanie, bliskość to wszystko można wyczytać s książki mimo tak niewielu słów.







Pięknie ilustrowana i z pięknym przekazem książka, którą każdy może tak naprawdę w swój własny sposób zinterpretować.
My polecamy Wydawnictwo Babaryba i zapraszam na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. świetna , mi sie podob moim dzieciom tez by sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ilustracje :) i tak zdecydowanie każdy chyba interpretuje na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najistotniejsza osoba dla dziecka są rodzice A zwłaszcza Mama. Książka bardzo mi się spodobała i tu warto powiedzieć że jest to lepszego niż słowa. Sposób prezentacji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger