7/30/2018 06:49:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Premiere Luxe, woda perfumowana

Dzisiaj przygotowałam też wpis o perfumach, jakie otrzymałam do testów od Karolina Kowalska Avon Polska.
Do tej pory nie miałam z nimi wcześniej styczności, no poza stronami zapachowymi, dlatego byłam ich bardzo ciekawa, bo zapach jest taki "mój".





Lubię słodkie, delikatne zapachy, które nie kręcą w nosie i taki właśnie jest Premiere Luxe od Avon.
Woda perfumowana od Avon jest bardzo trwała, jak na mój nos, czuję ją długie godziny po użyciu. Ładna kompozycja kwiatowo-szyprowa sprawia, że czuję się kobieco i pewna siebie. To bardzo zmysłowy zapach, który otula swoim ciepłym zapachem skórę i naprawdę utrzymuje się przez długi czas.
Trochę bałam się, ze będzie za mdły na okres letni, w końcu w jego nutach znajdziemy praliny, paczulę, porzeczkę, jaśmin, magnolia, czyli zapachy słodkie, nawet mdłe. Jednak ich odpowiednie połączenie sprawiło, że zapach jest słodki, ale nie mdły i idealnie sprawdza się na lato.




Premiere Luxe to naprawdę bardzo ładny zapach, dostępny jest w dwóch pojemnościach 30 ml i 50 ml, ja mam mniejszą pojemność i powiem Wam, że jest świetna pod względem wielkości do torebki. Bez problemu chowam flakonik do torebki, nie jest ciężki i nie zajmuje dużo miejsca więc zawsze mam go przy sobie.
Woda perfumowana Premiere Luxe świetnie sprawdzi się na wyjścia oraz na co dzień, bo choć zapach jest słodki to nie przytłacza i nie jest za ciężki nawet na upalne dni.

Ja polecam oczywiście zakupy u Karolina Kowalska Avon Polska:) 

4 komentarze:

  1. Nie przepdam za słodkimi zapachami ale juz się przekonałam że avon potrafi słodkimi pozytywnie zaskoczyc

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię perfumy od Avon .Tych jeszcze nie miałam, ale może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik perfum jest mi znany. Zapach ładny. Kosmetyk godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapachy z Avonu,mam ich kilka.Tego niestety nie znam a po opisie zachęca do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger