7/03/2018 11:58:00 AM

Wydawnictwo Media Service Zawada- Gazetka Świnka Peppa

Z okazji 10lecia świnki Peppy  mamy w domu prawdziwe szaleństwo z Peppą. Gazetka Świnka Peppa dała mojemu dziecku wiele radości. Po pierwsze miała 2 super dodatki. 



Pierwszy- świecąca opaska Peppy to prawdziwy hit każdego wieczoru. Ma ona aż 3 poziomy regulacji migotania światełek oraz regulowaną długość. Mój syn ją uwielbia:)
Drugi dodatek- żel do mycia Oillan, to idealnej wielkości żel do kąpieli na wyjazd.
Gazetka jak zawsze pełna jest atrakcyjnych dla dzieci zadań, kolorowanek i opowiadań. Gazetka bawi i uczy nasze dzieci, znajdziemy w niej sporo nauki literek i cyferek, a także zadania na spostrzegawczość, zadania które ćwiczą także słownictwo, precyzje ręki .
Historyjki są bardzo ciekawe, wciągające i wesołe. Mój syn uwielbia czytać kolejne przygody Peppy oraz jego braciszka.
Gazetka jest bardzo kolorowa, bardzo ciekawa, a przede wszystkim idealna na taką pogodę jak za oknem.
Oczywiście nie zabrakło w niej miejsca także na konkurs, w którym można wygrać wspaniałe nagrody.






Gazetka urodzinowa jest naprawdę bardzo interesująca i polecam Wam wszystkie gazetki od Wydawnictwa Media Service Zawada oraz zapraszam na ich Facebooka

7 komentarzy:

  1. Swietna jest ta urodzinowa gazetka i ma super dodatki, zwlaszcza ta swiecaca bransoletka spodobalaby się naszym coreczkom,ktore sa wielkimi fankami swinki Peppy 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek uwielbia Świnke Peppa.Super dodatki do gazety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna , moje dzieciaki uwielbiają takie gazetki nie tylko z Peppą ale i ogólnei a bransoletka świecąca by ich zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  4. Świecąca opaska to skarb i dla mnie hihi by widzieć swoje dzieci w ciemnosciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna gazetka .Dzieci będą zachwycone dodatkiem w postaci opaski

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieci zwłaszcza córcia uwielbia tą bajkę :) Do tej gazetki są dołączone świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu byłem antynastawiony na bajkę o Śwince Peppa ale to tylko że względu na jej mordki. Teraz to jedna z ulubionych bajek moich dzieci. Taka gazetka z takimi dodatkami pewnie szybko znikły z półek sklepowych

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger