7/27/2018 03:46:00 PM

Faberlic Uroda- Maska-kompres do włosów FaberlicSPA

Przyszła też pora na kolejny kosmetyk od Faberlic Uroda- Maska-kompres do włosów czekoladowe Faberlic SPA.


Z powodu przetłuszczania się włosów nie używam masek, nawet unikam odżywek, bo zawsze uważałam, że obciążają one dodatkowo włosy i sprawiają, że szybciej się one przetłuszczają. Dlatego tez do testów podchodziłam bardzo ostrożnie, nie lubię strąków na głowie;) Jednak już po pierwszym razie przekonałam sie, że maska- kompres nie obciąża włosów, a dzięki niej moje włosy odzyskały blask i naprawdę się wygładziły. Już nie stercza mi brzydkie, suche końcówki, a włosy są wygładzone i lśniące. Jest jedno ale, nie polecam tej maski blondynką, bo maska jest czekoladowa i nadaje ciemniejszy odcień włosom, oczywiście po 2 myciach już nie ma tego odcienia, ale jednak pozostawia włosy ciemniejszymi, dlatego jeśli macie ciemniejsze włosy to maska jest zdecydowanie dla Was.





Ma piękny, czekoladowy zapach, aż chciało mi się jeść;) Maska jest gęsta i łatwo się ją nakłada na włosy, nie kapie, więc można nie używać ręcznika i nałożyć ją na dzień. Nie trzeba przy tym siedzieć w łazience, ja nakładam, spinam włosy klamrą i nie ograniczam swojego czasu.
Maski-kompresu używam raz w tygodniu to wystarczy by włosy stały się odżywione, wygładzone i tym samym nie są nadmiernie obciążone i nie przetłuszczają się.

Włosy po umyciu ładnie pachną czekoladowymi nutami, są odżywione, gładkie i lśniące. Dużo łatwiej się je rozczesuje i dzięki temu nie wyrywamy i nie łamiemy włosów. Ja polecam Maskę-kompres i zapraszam do Faberlic Uroda

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam maski i odżywki ale tu sie zgodze niektóre strasznie obciążają włosy , ale bez nich cięzko mi je rozczesać ale dobrze wiedziec zę jest taka jak ta. Mam jedna póki co co jest mega a jeśli ta jest taka lub lepsza to dla mnie idealnie bo czekoladwy zapach kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak płynna czekolada i pachnie jak czekolada. Brzmi rewelacyjnie, a skoro jest skuteczna to trzeba ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dla mojej żony kompres czekoladowy. Do tego jak pozytywnie wpływa na kondycję włosów to godne polecenia. Może dzięki takiej masce czekoladowej żona czując jej woń będzie ciągle uśmiechnięta jak po kosteczce czekolady w ustach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger