7/26/2018 07:50:00 PM

Wydawnictwo Zielona Sowa- Wielka Księga Wiedzy. Jak To Powiedzieć?

W domu mam człowieczka, który ciągle poznaje świat i nowe słowa. Tak naprawdę przez całe życie się uczymy, ale przyznać trzeba że dzieci uczą się bardzo wielu słów.



Ci, którzy mnie czytają to już wiedzą, ze mój syn miał 3,5 roku kiedy zaczął mówić, a jak zaczął mówić to od razu wchłaniał słowo za słowem, ale mimo że niebawem skończy 5lat ciągle poznaje słowa, w końcu jeszcze sporo tej nauki przed nim:)
Dlatego tak bardzo lubię właśnie takie książki jak Wielka Księga Wiedzy. Jak To Powiedzieć?
Dlaczego? Bo są niezwykle cenne i stanowią dla mnie alternatywę do takiej suchej nauki na co dzień. Każdego dnia, lub prawie każdego teraz bo pogoda wreszcie wakacyjna i cale dnie spędzamy poza domem, siadamy z książką i czytamy. Tą książkę można czytać na wiele sposobów, bo jest to księga słów. Jak sama nazwa wskazuje "jak to powiedzieć?" w tej książce znajdziemy odpowiedzi na dziecięcą ciekawość i potrzebę wzbogacania słownictwa.
Książka wydana w twardej oprawie , z pięknie ilustrowanymi stronicami, gdzie znajdziemy mnóstwo ciekawych sformułowań.
Określenie członków rodziny, czy też np. kotka jaki jest? - włochaty, miękki, twardy, szorstki, gładki itp.
To prawdziwa skarbnica słownictwa dla najmłodszych, a piękne ilustracje przykują dodatkowo uwagę i sprawią, że ta nauk stanie się prostsza i przyjemniejsza. Mój Filip książkę bardzo polubić, lubi wybierać stronę i z danej strony wtedy najpierw ja zadaję pytania co na ilustracjach widzi, a potem jeszcze nakierowuje go na nowe słowa, których w kolejnych dniach używa. Mój syn uwielbia nowe słowa, dlatego tak bardzo polubił własnie Wielką Księgę Wiedzy od Zielona Sowa.






My polecam Wydawnictwo Zielona Sowa i zapraszamy także do odwiedzenia ich na Facebooku

6 komentarzy:

  1. Super księżniczka pobudza wyobraźnię dziecka i uczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książeczka! Gdy córeczka będzie mówić napewno przeczytamy! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jej forma, przekazuje dużo informacji, które oczywiście uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja dla dzieci. Tak to z nimi jest że jak zaczną mówić to mówią i mówią i chce chłonąć wiedzę jak gąbka wodę. Warto inwestować w takie książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka bardzo dobrze opracowana,uczy i bawi.Jest wielowymiarowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ksiązeczka moje dzieciaki takie uwielbiaja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger