9/05/2018 06:02:00 PM

Animos.pl księgarnia internetowa- Pamiętnik- Nicolas Sparks

Dawno już nie czytałam tak cudownej książki o miłości. Miłości pięknej, aż po grób. W dzisiejszych czasach to naprawdę potrzebna literatura i wcale nie jest tak, że książki to bzdety, idealizowanie, pomijanie życia codziennego, to my ludzie zapominamy, zatracamy się w codziennej gonitwie za pieniądzem, w stresie i presji czasu. Zapominamy o prawdziwych wartościach miłości, rodziny, wzajemnym zrozumieniu, szacunku i wierności. Ta książka pokazuje, że istnieje miłość prawdziwa, aż po grób, że miłość pokona wszystko, w zdrowiu i chorobie, na dobre i złe chwile.



Cała historia zaczyna się w domu opieki, gdzie starszy pan codziennie odczytuje staruszce pamiętniki o miłości. Historię o bogatej dziewczynie i ubogim chłopaku z prowincji. Czy ich miłość przetrwa wszelkie przeciwności, czy uda im się przeżyć całe życie razem? Tego musicie dowiedzieć się z książki, bo wzrusza ona do łez. Momentami ryczałam jak bóbr, mimo iż oglądałam film, to książka poruszyła mnie zdecydowanie bardziej, dogłębniej, sprawiła, że sama zadumałam nad swoją miłością i rodziną.

Cudowna opowieść o miłości, pełna prawdziwych emocji i jednocześnie prawdziwych uczuć. Chce się więcej i więcej. Zachęcam do przeczytania i jednocześnie zapraszam do Animos.pl księgarnia internetowa oraz na ich Facebooka

3 komentarze:

  1. Lubie takie ksiązki lekka sie wydaje przyjemna w sam raz na jesienne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję się ja też chętnie czytam tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka bardzo mnie intryguje do przeczytania.W sam raz na jesienne nudne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger