9/06/2018 06:55:00 PM

Slow West Vege - Katarzyna Kędzior- Wydawnictwo Babaryba

W życiu trzeba być otwartym na wszystko, czasem słyszę gdzieś, że weganie to osoby z zaburzoną psychiką, ale nikt z tak mówiących nigdy nie wziął i ni spróbował przepisów wegan, czy wegetarian. Trzeba być otwartym na świat, dlatego ja chętnie sięgam po literaturę, która pokazuje mi co z czym się "je".



Slow West Vege to niezwykła książka, na pierwszy rzut oka książka kucharska, a jednak nie tylko. Autorka- Pani Katarzyna, opisuje w niej także swoje życie. Porzuciła ona miejskie życie by zamieszkać wraz ze swoim ukochanym- Lokuszem na wsi. Prowadzą oni wspólnie dom gościnny w Kotlinie Kłodzkiej i stawiają na sezonowość, zdrowie, świeżość i jakość.
W książce znajdziemy wiele wzruszających, często wesołych historii osobistych autorki. Opisuje ona swoje życie, pisze o tęsknotach i o spełnieniu, a przy tym pokazuje czym jest vege. W książce znajdziemy 100 wegetariańskich przepisów, które są podzielone na następujące rozdziały:


  • Prosto, smacznie i z sercem
  • Co w książce piszczy
  • Dzień dobry
  • Do syta
  • Na słodko
  • Do słoika
  • Z resztek
  • Nie kupuj
  • Wiosna 
  • Lato
  • Jesień 
  • Zima
Każdy z przepisów jest też świetnie przedstawiony, poza przepisem rzecz jasna znajdziemy przy nim takie informacje jak ilość porcji jakie uzyskamy z danego przepisu, porę roku do której najlepiej przypisać dany przepis a także czy go smażymy, gotujemy, pieczemy itp. Zawiera także istotne informacje dla alergików tj. czy zawiera gluten i laktozę. Składniki do przepisów moim zdaniem to naprawdę łatwe w uzyskaniu produkty, dlatego ta książka i te przepisy nie wymagają wyprawy przez milion marketów bo zachciało mi się być Vege. 




Książka okazała się być dla mnie idealna, bo ja mam działeczkę, na działeczce ogródek, owoce, warzywa i kocham zdrowe jedzonko, dlatego chętnie sięgam po tą publikację. Rozkochałam się w chlebie z cukinii na słodko, dzięki temu przepisowi znalazłam sposób na nie marnowanie mojej cukinii, której nie brakuje w moim ogródku. Nie muszę już chyba pisać, że same zdjęcia potraw dołączone do danego przepisu sprawiają, że ciągle coś pichcę w kuchni i jak widać da się żyć smacznie, zdrowo, kolorowo bez mięsa:) 

Polecam serdecznie książkę, bo przepisy są smaczne, szybkie i naprawdę składniki nie są jakieś wyszukane. Polecam Wydawnictwo Babaryba i zapraszam także na ich Facebooka

3 komentarze:

  1. hm jestem ciekawa czy u mnie by polubii danie :) co prawda gotowac nie lubie ale nie przepadam za oklepanymi przepisami lubie zmian y i ekperymenty

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajna książka dla mnie. Lubie gotowwać, lubię eksperymentować w kuchni, lubię nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie muszę być wegetarianką by próbować tych wszystkich przepisów :) Ważne,żeby były smaczne i zdrowe.Jestem bardzo zaciekawiona książką.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger