9/12/2018 06:07:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Mark gel shine odcień POP ART

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać piękny idealny na jesień odcień POP ART lakieru żelowego od Avon Polska. To będzie hit tej jesieni:)



W domu mam kilka lakierów żelowych Avon, bardzo polubiłam te lakiery. Po pierwsze ładnie kryją, po drugie szybko schną, a po nałożeniu topu nie odpryskują przez tydzień i dłużej.
Lakier żelowy to naprawdę świetny wynalazek, zwłaszcza kiedy chce się dobrze wyglądać. Zadbane dłonie to wizytówka kobiety, dlatego takie żelowe lakiery są idealnym dopełnieniem pielęgnacji paznokci. Po nałożeniu lakieru paznokcie wyglądają tak jak po wizycie u kosmetyczki. Zwykły lakier niestety albo ma prześwity, albo pędzelek nie rozprowadza równomiernie lakieru i powstają różne prążki, nierówności na płytce, z lakierem żelowym mamy praktycznie bez większego wysiłku ładnie, równo i gładko pomalowane paznokcie. Do tego lakier żelowy utwardza płytkę paznokcia dzięki czemu nie są one tak łamliwe.
Kolor POP ART to bardzo ładny, chłodny odcień niebieskiego z drobinkami połyskującymi w świetle. Kolor ładnie błyszczy nawet po upływie czasu, tj mimo wszystkich czynności które wykonuje lakier nie traci blasku. Dlatego zawsze wygląda jak świeżo nałożony na paznokcie.





Ja osobiście bardzo polubiłam odcień POP ART, sprawdził się w lecie i sprawdzi się na jesień, a i myślę że zimą przyda się do zimowych manicure :)

Polecam Karolina Kowalka Avon Polska

3 komentarze:

  1. Uwielbiam taki kolorek chociaż ost postawiłam na pastele jednak takie odcienie to moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek. Ja jednak zdecydowanie wolę pastele .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny,wyrazisty kolorek.Lubię kosmetyki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger