9/13/2018 04:59:00 PM

Faberlic Uroda- Foundation cream Juice color

Pora także na lekki podkład od Faberlic. Piszę lekki, bo ma on formułę typową dla podkładu, jednak zdecydowanie łatwiej się rozprowadza i ładnie kryje wszelkie niedoskonałości. Dzięki temu nie muszę  narzucać kilku warstw i tworzyć efektu maski. 




Podkład zamknięty jest w małej, praktycznej tubce o pojemności 30 ml. Tubka jak dla typowego kremu do rąk, dla mnie zdecydowanie bardziej wygodna niż te typowe dla podkładów bo z tamtych nie da się wykorzystać produktu do końca, chyba że rozetniemy tubkę, ale taki podkład poleży wtedy już nie dłużej niż 2-3 dni i zaschnie. W przypadku tego od Faberlic wykorzystamy całość podkładu bez rozcinania opakowania. Opakowanie jest też lekkie i małe więc zmieści się do do każdej wielkości damskiej torebki, zbytnio nie obciąży też naszego ramienia;) 






Tak jak już wspomniałam podkład ładnie kryje wszelkie niedoskonałości, od zmian skórnych typu trądzik, po naczynka, sińce pod oczami i nadaje ładny ciepły odcień, który nie tworzy efektu maski na twarzy.
Podkład nie spływa, nie kruszy się, trochę szkoda że nie matowi cery bo mnie bardzo na tym akurat zależy, ale i tak jest dla mnie ciekawą propozycją kosmetyku na każdą porę roku i na każdą okazję:)
Ja jestem nim mile zaskoczona, dlatego polecam go i Wam. Zapraszam oczywiście do zakupów u Faberlic Uroda

2 komentarze:

  1. Ciekawy rzadko sie zdarza własnie podkład o tam małej i fajnej pojemności a jeśli dobrze kryje to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być dobry skoro ładnie kryje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger