9/20/2018 12:42:00 PM

AWM- Zrób to sam. Eksperymenty


Każde dziecko kocha eksperymentować, co więc zrobić by mu w tym pomóc, a jego eksperymenty nie były jedynie powodem do generalnego sprzątania mieszkania? Nic prostszego polecam zakup książki wydawnictwa AWM "Zrób to sam. Eksperymenty." 


Mój syn uwielbia tworzyć, wymyślać i sprawdzać. Niestety wiem z tym się to wiążę, bałagan, często tez niestety i ryzyko, że zrobi sobie krzywdę i wtedy muszę wkraczać i tłumaczyć, dlatego postanowiłam sięgnąć po pomoc, w postaci książki od wydawnictwa AWM.
"Zrób to sam. Eksperymenty" to książka idealna dla małych odkrywców. Poznają dzięki niej i to w całkowicie bezpieczny sposób właściwości wody, powietrza i elektryczności. Tak naprawdę nie trzeba wielkich przygotowań do danego eksperymentu, bo te zawarte w książce celo dobrane zostały tak by wymagały jedynie rzeczy takich, które dostępne są najczęściej w domu gdzie przebywa dziecko;)
Książka dużego formatu, w twardej oprawie, bardzo kolorowa i ciekawie przedstawione eksperymenty.
Każdy z eksperymentów jest dokładnie opisany, najpierw czego nam potrzeba żeby przygotować eksperyment, później jak go wykonać i na koniec opisano proces jaki zachodzi w danym eksperymencie. 




Jest dużo zabawy i frajdy, są eksperyment, które mój syn wykonuje samodzielnie, ale i są takie, których nie wolno mu bez nadzoru czy też bez mojej pomocy.
Mnie bardzo spodobała się ta książka, bo eksperymenty nigdy się nie nudzą, można co jakiś czas do nich wrócić i zawsze wywołają ten sam, dziecięcy zachwyt.
Ja polecam Wydawnictwo AWM i zapraszam na ich Facebooka.

2 komentarze:

  1. Oj fajna idealna na jesienne długie i nudn wieczory by zajać czymś dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się w nią zaopatrzyć . My często sięgamy po pomoc do internetu jak bawimy się w eksperymenty

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger