9/21/2018 05:33:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Woda toaletowa Avon Surreal sky


Kolejna nowość w świecie AVON. Avon zasypuje nas nowymi zapachami, niektórzy uważają, że perfumy czy wody toaletowe AVON to strata pieniędzy, a ja uważam, że warto, zwłaszcza kiedy powstają takie piękne zapachy jak ten. 





Woda toaletowa Surreal sky już samym wyglądem przykuwa uwagę. Zamknięta jest w szklanej, purpurowej  butelce. Zapach kwiatu jednej nocy, wzbogacony o zapach czerwonych owoców i  bursztynu sprawia, że jest to zapach bardzo kuszący, idealny na wieczorne wyjście. Kiedy poczułam go na ciele pierwszy raz pomyślałam sobie idealny zapach na ciepły, letni wieczór we dwoje. Zapach uwodzi i jednocześnie uzależnia:) Zapach nie jest duszący, jest taki trochę pieprzny, ostrawy, ale nie dusi, ani nie "gryzie" w nos. Zapach moim zdaniem raczej na wieczór, ale w dzień też dobrze się sprawuje na ciele, nie powoduje dyskomfortu jak ja to nazywam, bo niektóre zapachy pasują jedynie na wieczorne wyjście i nie da się z nimi wytrzymać w ciągu dnia, gdy jest ciepło. Zapach Surreal sky można użyć i na co dzień, ale zdecydowanie lepiej pasuje do wieczornych wyjść, bo jest takim ciepłym, otulającym dodatkiem do każdej stylizacji. Nadaje kobiecie pazura, pewności siebie i zdecydowanie pobudza zmysły mężczyzny;)




Zapach mimo iż jest to woda toaletowa utrzymuje się na skórze długi czas, nie brudzi i nie pozostawia żadnych śladów na skórze i na ubraniach.
Zapach który zdecydowanie dodaje kobiecości, dlatego serdecznie każdemu polecam zakup u Karolina Kowalska Avon Polska.

3 komentarze:

  1. Oj tak avon potrafi zaskoczyc zapachem co prawda mam tylko 1 buteleczke ale wiem że warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te perfumy, zapach jest powalający :) trwały, mocny :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś często kupowałam perfumy z Avon. Tego zapachu nie miałam przyjemności poznać. Recenzja super.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger