7/03/2015 11:44:00 AM

Wszystko dla dziecka- elegancki mały gość

Dzisiaj chciałabym Wam polecić sklep Wszystko dla dziecka. Dlaczego? Bo oferują naprawdę świetnej jakości ciuszki dla dzieci, a do tego w bardzo przystępnych cenach.

Zacznę od początku:) Od firmy Wszystko dla dziecka otrzymałam 2 pary bodziaków- jedne do testowania, jedne w ramach mojej wygranej u nich na FB. Miałam pisać tylko o jednym bodziaku, ale oba są tak fajne i tak mega mnie zaskoczyły swoją jakością i ceną, że muszę , no muszę opisać oba bodziaki.

Pierwszy bodziak- bawełniany, z krótkim i kolorowym rękawkiem, a na przodzie przezabawny tekst i śmieszny obrazek, czyli mój ulubiony typ bodziaka. Uwielbiam body ze śmiesznym nadrukiem, jednak często kolory wraz z kolejnym praniem wypłukują się, albo nadrukowane literki pękają i zamiast być ozdoba, szpecą body. Tu nie ma mowy o czymś takim, prałam już kilkanaście razy , body nie kurczą się, a kolory nadal żywe i nic się nie rozmazuje:)





Drugie body- to eleganckie, koszulowe body, w kratkę, całe rozpinane. Łatwo się je prasuje, synek się nie poci w niej, ta jak w zwykłych koszulach, bo bodziaki przeszły test na weselu:) Po praniu nie straciły wyglądu, koloru i równie łatwo było rozprasować każde zagniecenie. Wyjątkowo przyjemna w dotyku tkanina sprawiła, że to właśnie bodziaki wybrałam na wesele, a nie biała koszulę. Bodziak dawał mi tą pewność, że plecki cały czas będa zasłonięte, nic nie wyjdzie i nie będzie brzydko wyglądać. A i bardzo łatwo przychodziła nam zmiana pieluchy, bo napy wyjątkowo szybko się zapina. Koszulowe body pięknie wykończone, nic się nie pruje, niż nie strzępi, nawet jeśli szarpnę mocniej, napy trzymają, a materiał nie rozciąga się i nie podrze. Piękne kolory są cały czas tak samo intensywne i przyznam się, że pomimo iż na metce pisało żeby nie prać w pralce zaryzykowałam i bodziaki wyjęłam bez żadnego szwanku. A ich cena jest naprawdę atrakcyjna. 






 

Zachęcam do odwiedzenia strony Wszystko dla dziecka

4 komentarze:

  1. ale liczne fotki :) ladnie w nich maly wyglada

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny bodziaczek :) Elegancik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te bodziaki a już wogle ten "koszulowy".Z chęcią się rozejrzę po sklepie bo jak sama Kasiu wiesz nasze maluchy tak szybko rosną,że zaraz będę musiała mu uzupełniać garberobę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne body na lato idealne zamiast koszulki może biegać mały w samych eleganckich bodziakach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger